Dere som liker/har tatoveringer

Starlight Girl

Glad i forumet
Har dere noen planer om å skaffe en ny?

Jeg driver å vurderer å få meg en på ryggen [:D][:D]

En tiger som hopper igjennom flammer, tror det hadde blitt kjempe tøft [:)][:)]

Har en liten tatto fra før med navnet til dattera mi <3

Jeg har tre, og det får holde.
Er ikke fint med for mange små, og jeg er ikke typen til full sleve og sånne ting, samme hvor kult det er.[8D][;)]

Jeg har en på hånda, "Faith" , som jeg tok 1 mnd før jeg ble gravid. Det hjalp tydeligvis [:)]

har lyst på flere da, ei på håndleddet hvertfall. Der skal det stå "hope" [:D]

Jeg har 10 nå, og har et par under planlegging deriblandt hele ryggen[;)]

Jeg har to, og kan ikke vente med å få fler [:-]

Jeg tok de to første 08.08.08 og 09.09.09,
så planen er å ta 10.10.10, men da må jeg finne en tatovør som gidder å tatovere en søndag [>:]

ORIGINAL: Knerthen

Jeg har 10 nå, og har et par under planlegging deriblandt hele ryggen[;)]

tøft, hva har du og hva skal du ta?

Jeg har 1, men vil VELDIG gjerne ha en til!!!! Vet bare ikke av hva og hvor enda....[>:]

ORIGINAL: Oppdrag Nemo

Jeg har to, og kan ikke vente med å få fler [:-]

Jeg tok de to første 08.08.08 og 09.09.09,
så planen er å ta 10.10.10, men da må jeg finne en tatovør som gidder å tatovere en søndag [>:]
¨¨

artig med de datoene da hehe [;)][;)]

Har fem, og har tenkt å flette noen av de litt sammen, skal ta hele ene armen, ryggen og ene foten.... har time fra 10-16:00 på mandag og jeg gleeeeeder meg!

ORIGINAL: Mammapostei!

Har fem, og har tenkt å flette noen av de litt sammen, skal ta hele ene armen, ryggen og ene foten.... har time fra 10-16:00 på mandag og jeg gleeeeeder meg!

skjønner du gleder deg ja [:)][:)][:D][:D]

lykke til, må se resultatet da [;)]

Jeg har 3, men skal garantert ha flere [:D]

Skal ha en på underarmen, ett eller annet med fødselsdatoen til dattra mi [:)]

Jeg har 2. Men skal ta en til når jeg har fått alle barna jeg vil ha[:D]

ORIGINAL: Starlight Girl

Skal få se jah! Spent på hvor mye vi rekker på mandag, tattovøren skal tegne et bilde av største jenta som jeg skal ha på ryggen, håper det er bra, ellers får vi begynne med armen... har lyst å legge meg ned i stolen og ligge der til hele tattoveringen er ferdig!

jeg har to, men den ene er jeg ikke helt fornøyd med..
den jeg ikke er helt fornøyd med, er en liten en på overarmen, så den skal ble en del av en half-sleeve minnestattoo til minsta!
må bare spare penger først, og få kontakt med han som skal gjøre det...[8D][8D]

ORIGINAL: solstråla

jeg har to, men den ene er jeg ikke helt fornøyd med..
den jeg ikke er helt fornøyd med, er en liten en på overarmen, så den skal ble en del av en half-sleeve minnestattoo til minsta!
må bare spare penger først, og få kontakt med han som skal gjøre det...[8D][8D]

skjønner da er det greit å få endret på det [;)]

Ja må spare masse penger selv siden den jeg skal ta kommer til å koste mye.
Vet ikke hvor jeg skal ta den enda, noen som kanskje kan anbefale ett sted i oslo?

ORIGINAL: Starlight Girl

Skal få se jah! Spent på hvor mye vi rekker på mandag, tattovøren skal tegne et bilde av største jenta som jeg skal ha på ryggen, håper det er bra, ellers får vi begynne med armen... har lyst å legge meg ned i stolen og ligge der til hele tattoveringen er ferdig!

aww så skjønt da [:)][:)]

Jeg har time om tre uker og skal ta en tattovering av en svale. Er satt av ca to timer til den.

Har 4 andre fra før av. En liten svart og gul stjerne, 4 små sommerfugler i en bue, et lite hjerte og teksten "siempre en mi corazón".

Jeg har 3 og planer om flere [:D] Neste skal være Av Skeleton Jack(fra nightmare before christmas) på armen.

Så ønsker jeg meg en fin tatrovering med navnet og fødselsdagene til jentene mine.. Men det er ikke så alt for mange flinke rundt her desverre, så jeg er litt kresen på hvem som skal tattovere meg.. [:)]

Back
Topp