Dere som ligger og ammer

*Frk.Rødhette*

Elsker forumet
Kossen gjer dåke det, når dåke samsover? Gir dåke samme pupp heile natto, eller flytte dåke babyen så den kan drikke av den andre puppen til neste måltid? Eller klare dåke og gi fra begge puppene når dåke ligge på eine sido? Såve dåke uten bh? sånn at babyen nesten kan drikka mens du såve? [:)]

Det hender frøkna ligger å sover sammen med meg på morran og da har jeg gitt hu mat og lagt enten henne eller meg litt vekk så hu ikke ligger helt oppi meg for da ligger ikke jeg noe godt. Men i begynnelsen når vi samsov så lå hu inntil meg og spiste nesten når hu ville,da bytta jeg side, har ikke så laaange pupper enda at hu får spist av begge på en side,men kanskje det går med neste mann [:D]

ORIGINAL: *purple flower*

Kossen gjer dåke det, når dåke samsover? Gir dåke samme pupp heile natto, eller flytte dåke babyen så den kan drikke av den andre puppen til neste måltid? Eller klare dåke og gi fra begge puppene når dåke ligge på eine sido? Såve dåke uten bh? sånn at babyen nesten kan drikka mens du såve? [:)]

De få nettene jeg ammer ammer jeg bare fra det ene brystet. Dette fordi jeg ikke klarer ligge helt på siden andre veien(pga. vonde nakken min). Jeg sover med ammebh, men den glemmer jeg somregel lukke igjen siden jeg sovner når vi ammer[;)]

Knøttet ligger i midten mellom oss på en liten dyne, men en annen liten dyne over seg[:)]

Jeg har fått så store pupper at jeg kunne slengt de rundt ryggen. Så her skifter jeg ikke side![:)]

ammer i senga på morgenen når han våkner i sin egen seng å flyttes oppi til meg..
ammer kun den ene sida og sover med ammebh...
å ammeinlegg..henner ofte jeg sovner mens minien ammer...
å det er litt kjipt for lekker jo morsmelk som bare det..'
så det hender jeg våkner med våt seng å tildels våt baby ..

så her skifter vi ofte pysj og laken..:P

Ligger med bh..
Gir han kosepupp til han sovner, går som regel fort..

Så flytter jeg han litt opp og bort fra meg..
Så sover vi 2-4timer, før det er pupp igjen...

Veksler på puppen gjennom natten..

vi har ei lita pia som nekter å såve i sin egen seng, så her er det full samsåving.. nå når hun skal ha en del mat på natten er det forsåvidt greit, jeg såver med ammebh og legger bare puppen inntil henne når hun skriker og skal ha mat. neste gang hun vokner bytter vi side =) slik holder vi på hver natt ;) hun sover helt inntil meg, i begynnelsen sov jeg ikke noe særlig godt.. men har vel vent meg til det, tenker ikke noe over det lenger. lykke til ;)

Vi ligger alltid vi, både i seng og sofa :)
Når han våkner om morran så legger jeg han på den ene siden og lar han spise mens jeg sover, også bytter jeg plass når han våkner igjen noen timer senere :)

Det varierer litt. Har vi sengen for oss selv (+pappan da), så bytter jeg side på babyen. I det siste har ofte storebror kommet for å ligge på den andre siden av meg, så da har hun stort sett ammet bare på sin side.

Da storebror var baby syntes jeg det var null problem å amme fra den øverste puppen, det er bare å legge seg mer over mot magen selv. Anna derimot sliter litt med å få tak, og synes det blir vanskelig dersom vinkelen blir annerledes enn normalt.

Jeg sover med ammebh, og lukker den igjen første gang jeg våkner etter amming.

Jeg ligger og ammer..men holder meg våken så jeg vet at hun får spist et ordentlig måltid. (Puppene mine er såpass små at det skal ikke mye til før hun mister taket.
Må desverre også bruke innlegg, så derfor er det bh her også (ikke glad i den bh'en altså..)

ORIGINAL: Ugla med julegullet

Jeg ligger og ammer..men holder meg våken så jeg vet at hun får spist et ordentlig måltid. (Puppene mine er såpass små at det skal ikke mye til før hun mister taket.
Må desverre også bruke innlegg, så derfor er det bh her også (ikke glad i den bh'en altså..)

sign :)

Jeg bytter på side. Ammer en side om gangen.. så neste gang hun våkner flytter jeg henne over på andre siden bare. Men blir som regel bare et sidebytte i løpet av en natt (ammer henne rett før vi sovner). [:)]

Back
Topp