Dere som legger babyene før dere selv på kvelden.

mamatina

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Legger dere de våkne, sånn at de sovner selv, eller legger dere de etter at de har sovnet? Og om dere legger de før, går det helt smertefritt? :) Bruker de lang tid? Her er han så grinete på kvelden nå, at i dag skal jeg prøve å legge han tidligere :) kryss fingra! :p

Legger han mellom 19 og 20. Sovner helt fint av seg selv :)

Legger mellom 19.30 og 20.15 ca. Men da er jeg i mørkt rom med henne, og bysser henne i søvn evt. Er hun rolig legger jeg henne i sengen og synger for henne til hun sovner. :) Ikveld gikk det på 5 min! Sjokk! :D

Gir mat og tar kveldsstellet, går inn på rommet og legger henne fra meg i vugga, putter inn smokken og går ut igjen. Hun ligger litt våken før hun sovner helt :-)
Ca åtte-ni-tiden..

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app

Siste pupping i mørkt rom ved 20-tiden. Putter henne i seng med smokk, så sovner hun av seg selv, vanligvis innen fem minutter, men hender vi må inn å putte i smokken en gang eller to.

Åh, GAD, dere er heldige som har babyer som sovner av seg selv og tar smokk!! :rolleyes::confused:

Her puppes han først, så legges han våken (men fornøyd og trett) i slyngevuggen. Tar ikke sutt. Må vugges i søvn. Dette kan ta ganske lang tid. Om han da våkner igjen etter jeg er gått inn, må jeg innå vugge han i søvn igjen.

Hadde han klart å holde godt på smokken, hadde han nok sovnet kjempefint her også :/ skal prøve å kjøpe større smokk i deg, etter tips, og se om det hjelper :) Er ikke noe problem å få han til å sove om jeg dytter inn smokken når den faller ut, men det gjør den jo heeele tida :/

Enten sovner hun på puppen, eller så ser jeg at hun begynner å bli sigen og legger henne i senga si.
Uansett sovner hun uten smokk og av seg selv. Hadde hun vært urolig ville ikke smokk hjulpet, da fikk vi heller prøve på igjen om en halvtime.. :) Velsignet med barn som sover :)

Hadde han klart å holde godt på smokken, hadde han nok sovnet kjempefint her også :/ skal prøve å kjøpe større smokk i deg, etter tips, og se om det hjelper :) Er ikke noe problem å få han til å sove om jeg dytter inn smokken når den faller ut, men det gjør den jo heeele tida :/
Ja, vettu hva, den smokken setter jeg snart strikker på og fester den bak ørene hennes!

Ja, vettu hva, den smokken setter jeg snart strikker på og fester den bak ørene hennes!
Nå har jeg bare gitt opp hele smokken, men heldigvis sovner han fint uten nå. Var litt jammer når det holdt på. På et tidspunkt spurte jeg hs om jeg hadde blitt meldt til barnevernet om jeg hadde teipet den fast. Hun tok heldigvis spøken ;)

Lulilu

Han sovner av seg selv:) Tar alt fra 5 min til nærmere 1 time:P:D

Sovner som regel ved puppen i 23- 24 tiden. Bærer henne inn på rommet hennes, våkner når jeg legger henne, men ligger bare å koser seg og sovner etter en stund uten smokk. Jeg har bevist prøvd å unngå smokk og det fungerer helt supert.

Back
Topp