dere som legger baby tidlig...

inLove

Elsker forumet
hvor lenge sover dem da?

her har vi lagt Alva rundt 19.30 fordi JEG synest det var ett greit tidspunkt og det har gått kjempe fint.hun har sovna rundt20-21 hver kveld i 3 uker men merker at HUN er trøtt mye før...så da begynte vi kveldsstellet kl 18 i dag og hun var i seng og sov til 19.00..så er litt spent på hvordan det går å legge hun så tidlig..før så har hun våknet rundt 4-6 for mat og så sover hun til 8.30-9.00..håper hun fortsetter med detsjøl om jeg legger henne tidligere?erfaringer??

Vi har begynt leggingen av Julia i 20-tiden og hun har sovnet i 21-tiden og da til ca 2-3 og så til kl 6 og så morgen kl 8.30 ganske så nøyaktig. Synes heldigvis det ikke er noe stress å amme om natten [:)]

Men i dag var vi på moa og så etter en tur hjemom så sov hun mens vi var og handlet, så vi kom ut av den vanlige rutinen. Vanligvis bruker hun å ha en blund i 18-tiden!

Så siden den falt ut i dag så prøvde vi oss med å begynne å bade i 19-tiden (vi badet sammen! Koooos! [:)]) og så var det pupp og der sovnet hun. Hun har aldri sovnet så tidlig for natten før, så vi er litt spente nå! Hvor lenge varer dette mon tro? Våkner hun igjen om en time eller tre eller mer? [8D] Så jeg har vel ingen svar til deg... Er heller like spent som deg!

ORIGINAL: Tweak

Vi har begynt leggingen av Julia i 20-tiden og hun har sovnet i 21-tiden og da til ca 2-3 og så til kl 6 og så morgen kl 8.30 ganske så nøyaktig. Synes heldigvis det ikke er noe stress å amme om natten [:)]

Men i dag var vi på moa og så etter en tur hjemom så sov hun mens vi var og handlet, så vi kom ut av den vanlige rutinen. Vanligvis bruker hun å ha en blund i 18-tiden!

Så siden den falt ut i dag så prøvde vi oss med å begynne å bade i 19-tiden (vi badet sammen! Koooos! [:)]) og så var det pupp og der sovnet hun. Hun har aldri sovnet så tidlig for natten før, så vi er litt spente nå! Hvor lenge varer dette mon tro? Våkner hun igjen om en time eller tre eller mer? [8D] Så jeg har vel ingen svar til deg... Er heller like spent som deg!

da må du oppdatere kordan det går videre da[:)][:)] jeg håper det går greit å legge alva og hun fortsetter å sove lenge[;)]hun sover 2 ganger på dagen men allikevell så vil hun ta tidlig kveld men det sies vell at dem vokser når dem sover,så da blir hun kjempe stor[;)][;)]

Alva sover gjerne 8-10 timer første økt..litt lenge synest jeg men får bare nyte det menst jeg kan..ikke sikkert det varer men så lenge hun legger på seg så skal hun få styre det selv[:)] hun har holdt på slik i 3 uker..[:)]men nærmer seg 3 mnd så det er vell kansje normalt at dem finner sin rutine på ting..
ORIGINAL: Sikon

Vi har bare måttet legge tidligere og tidligere, nå er hun i seng rundt 18:30-20:00. Og sovner, våkner som regel rundt tiden vi skal legge oss så mater henne da og da sover hun til 04-05 for mat igjen så til 07-08! Ammer fortsatt hver 3 time, hun våkner da av seg selv, jeg vekker ikke.

ORIGINAL: Veumjenta

Andreas legger seg nå rundt kl 19-20 hver kveld, sover da til alt mellom 01-03, våkner da for å spise, så mat igjen mellom 04-06, så er det morgen mellom kl 07-09 en gang [8D] Gleder meg til han kanskje sover litt lenger - er så trøtt når jeg ammer han på første oppvåkning der [8D] (da pumper jeg meg heller når jeg legger meg for å opprettholde produksjonen!)

Men i hvert fall mammaca17januar: lykke til med natta deres! Og oppdatér oss i morra da [:)]

takk takk[:)][:)]krysser det jeg har for at hun finner ut at 19 er ett fint tidspunkt å sove på[;)] blir litt anna her enn for dere som ammer...Alva har fått mme siden hun var 3 uker så da sover jo dem lenger og jeg [;)]får ikke spreng[;)]men for all del...jeg skulle gitt opp alt det hvis jeg fikk til amminga men deilig at noe går vår vei med[:)]

Vi legger Sofie i 19.30 tiden. Hun sover som oftest til i 03 tiden, og noen ganger helt til kl 05! Som regel jeg som våkner av henne at hun ligger å sutter på hendene, så da tar jeg henne opp å gir henne. Hun sovner igjen rett etterpå. Så er det mat igjen i 07-08 tiden ca, så sovner vi igjen [:)]

ORIGINAL: pixi

Vi legger Sofie i 19.30 tiden. Hun sover som oftest til i 03 tiden, og noen ganger helt til kl 05! Som regel jeg som våkner av henne at hun ligger å sutter på hendene, så da tar jeg henne opp å gir henne. Hun sovner igjen rett etterpå. Så er det mat igjen i 07-08 tiden ca, så sovner vi igjen [:)]

jeg med våkner av at hun enten sutter på hendene eller ligger å leiter ned i madrassa[;) av og til holder det å bare gi ho smokken så sover hun enda litt til[:)]

Sivert var vanskelig å legge på ettermiddags luren sin, ble bare en liten dupp, så han tok faktisk tidlig kveld her kl. 18.30. Sover ennå....bank i bordet!!!! Får se hvordan dette går da.[8|]

Tidligere la vi Emil i 19-20 tia og da sov han til 2-3 før første mating, men etterhver så vi at han var trøtt og klar for natta tidligere så nå legges han mellom 19-20. Han sovner på 5 min, og da sover han til 2-3, deretter 5-6 før det er morgen ca halv 9[:)] Synes egentlig den nye rutinen er mye bedre for det er deilig med de rolige voksentimene på kvelden og så får jeg sove litt lenger på morgenen![:D] Tidligere så ville han opp kl 7![8D]

ORIGINAL: Veumjenta

ORIGINAL: mammaca17januar

ORIGINAL: pixi

jeg med våkner av at hun enten sutter på hendene eller ligger å leiter ned i madrassa[;) av og til holder det å bare gi ho smokken så sover hun enda litt til[:)]

Hehehe! Nommin! Så nå for meg lillejenta di ligge og søke ned i madrassen og lage eh-eh-eh-lyder [:)] (OG jeg er litt misunnelig på dere som får mini til å ta smokk altså, Andreas bare brekker seg han [:'(] MEN han tar flaske da...)

hehe[:)] ja ho er veldig søt der ho ligg å leita ned i madrassa men må liksom snu ho for å få i ho smokken eller flaska[:)]veldig deilig at [:)]ho tar smokk og den trøsta det er for ho når ho er trøtt og vil bare ligge for seg selv og kose[:)]men sikkert vanskelig den dagen ho skal slutte...men det får vi ta da[;)]

blir spennende å se da[:)][:)]
ORIGINAL: McBaby

Sivert var vanskelig å legge på ettermiddags luren sin, ble bare en liten dupp, så han tok faktisk tidlig kveld her kl. 18.30. Sover ennå....bank i bordet!!!! Får se hvordan dette går da.[8|]

mi med har vært slik men blir tidligere trøtt så får bare håpe at hun kan sove til 4-5 så mat så sove til 8.30...hadde vært supert[:D]
ORIGINAL: lykkelig..

her legger mini seg mellom 20-21 hver kveld..

hn sover da til mellom 1 og 3... i dag sov hn til 05.30 altså 9 timer.. håper det varer..

ORIGINAL: pinkscarf

Tidligere la vi Emil i 19-20 tia og da sov han til 2-3 før første mating, men etterhver så vi at han var trøtt og klar for natta tidligere så nå legges han mellom 19-20. Han sovner på 5 min, og da sover han til 2-3, deretter 5-6 før det er morgen ca halv 9[:)] Synes egentlig den nye rutinen er mye bedre for det er deilig med de rolige voksentimene på kvelden og så får jeg sove litt lenger på morgenen![:D] Tidligere så ville han opp kl 7![8D]

7 er litt vell tidlig så du får satse på halv 9[;)] ganske deilig med litt alene tid selv om mannen min ser på tv og jeg er på nettet....[8D]her prioritera vi[;)]

Som regel så sover ho fra kl 19, begynner kveldsstellet kl 18. Ho kan sove til alt mellom kl 05 og 07. 

Dette har Nicklas styrt helt selv. I går sovnet han 19.30 og sov til ca syv fikk mat og sov til ni...[:D][:D]

ORIGINAL: mammaca17januar

blir spennende å se da[:)][:)]
ORIGINAL: McBaby

Han sov til 22.00 våkna og spiste men ville ikke legge seg igjen med en gang nei... Men jeg fikk han lagt i sin egen seng kl. 00.00 og da sov han til 03.30. Det vil si at jeg fikk sove 3 og en halv time alene og DET var deilig det! [:D] Første gang på over en uke det har skjedd.

Back
Topp