• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold februar 11. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Dere som laster ned filmer...?

Ctina

Elsker forumet
Hvilket program bruker dere for å laste ned filmen i? Nå skulle jeg til å laste ned en film, men må jo laste ned et slikt program først[&:] Og hvordan gjør man det liksom. Si man trykker på "last ned" inne et sted, begynner den automatisk å laste ned på det programmet, åpner alt seg selv liksom.. *Aldri gjort dette før, hehe*

Ja, torrent-linken åpnes i programmet da. Bruk Utorrent, det er det beste programmet.

www.utorrent.com

Jeg bruker et program som heter utorrent. Da heter du en torrent på www.torrentz.com (en side om linker til ande sider med torrenter), og den legger du inn i utorrent. Kjempeenkelt.

graboid

www.graboid.com

finnes mange man ikke trenger å betale noe på og, men jeg liker græbbisen

Ok.. Takk!!! [:D][:D] Og hvor laster dere ned fra da? Nå føler jeg meg dum[8D]

ORIGINAL: Iseliija

thepiratebay.com er ganske enkel å bruke...

jeg bruker thepiratebay.org

ORIGINAL: Iseliija

http://www.utorrent.com/

ORIGINAL: Caprice

ORIGINAL: Kal-El

Ja, torrent-linken åpnes i programmet da. Bruk Utorrent, det er det beste programmet.

www.utorrent.com

Har lastet denne ned, men finner ikke ut hvordan jeg søker for å finne filmer[8|]??

Du søker på filmer i http://thepiratebay.org/ så dobbel klikker du på den filmer du vil laste ned. når du dobbel klikker på den valgte filmen så kommer du inn i ett nytt vindu. Da skal du klikke på Download this torrent så kommer det opp en liten boks som du trykker Åpne. Så kommer det en ny box som du trykke OK på... Da laster filmen seg ned i Utorrent prog som du har lastet ned på forhånd.

håper dette hjalp deg litt

ORIGINAL: IVFProver84

ORIGINAL: Kal-El

www.utorrent.com

Har lastet denne ned, men finner ikke ut hvordan jeg søker for å finne filmer[8|]??

Du søker på filmer i http://thepiratebay.org/ så dobbel klikker du på den filmer du vil laste ned. når du dobbel klikker på den valgte filmen så kommer du inn i ett nytt vindu. Da skal du klikke på Download this torrent så kommer det opp en liten boks som du trykker Åpne. Så kommer det en ny box som du trykke OK på... Da laster filmen seg ned i Utorrent prog som du har lastet ned på forhånd.

håper dette hjalp deg litt

eller ennå enklere.. du laster ned torrentfil fra f.eks. piratebay... så putter/ åpner du filen i utorrent og vips så holder du på å laste ned.

Når man er ferdig med å laste ned, hvordan kan jeg se filmen???
Prøver å åpne den men det skjer jo ikke noe[8|]

er det en zip-fil?
i så fall må du pakke den ut først.

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

er det en zip-fil?

Samme problemet har jeg.. Prøver å åpne den i media player, men det går ikke[:(][&:]

ORIGINAL: Ctina

ORIGINAL: Snuppo og Sneipen

er det en zip-fil?

Samme problemet har jeg.. Prøver å åpne den i media player, men det går ikke[:(][&:]

last ned vlc. (jeg klarer ikke se noe i media player)

http://www.videolan.org/vlc/

For det første så anbefaler jeg heller å søke på www.torrentz.com. Det er en samleside som linker til mange sider som har torrenter, blandt annet the pirate bay.

For det andre er det lurt å sjekke om fila du laster ned er avi, det er det jeg sikter på iallefall. Og sjekk om folk har stemt på at det er virus, falskt eller om det er ekte og bra. De øverste treffene pleier å være bra da.

Når du har søkt på torrentz.com, velger du en av linkene øverst på siden på det treffet du har valgt. Da åpnes en ny side, du laster ned selve torrenten der. Den legger du inn i programmet utorrentz, og høyreklikker på filen etterpå og velger force start. Når filen er ferdig nedlastet, sletter du den bare. Så må du finne downloads-mappa di, og der ligger selve filmen.

Så kan det hende du må installere en kodek-pakke for å få til å spille av nedlastede filmer, dersom du kun får opp lyd og ikke bilde. Men det kan hende VLC spiller en del av disse filene da, så det er vel kjekt å ha.

Back
Topp