Vaffelrøra
Elsker forumet
Når dere pakker inn en og en karamell/drops i cellofan, hvordan får dere cellofanen til å ikke gå opp igjen???
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Fru Lotten
hm...snurrer bare sammen i endene, sitter da det....[8|] problemet er heller å få karamellene løs fra cellofanen igjen, så jeg har sluttet å bruke det, bruker konfektformer is tedet, mye bedre![;)]
ORIGINAL: VaffelrøraStore matbutikker, jeg kjøper hos Ica Maxi. Både vanlige og krmmerhus[:)] Panduro har vel kanskje også...
hm...snurrer bare sammen i endene, sitter da det....[8|] problemet er heller å få karamellene løs fra cellofanen igjen, så jeg har sluttet å bruke det, bruker konfektformer is tedet, mye bedre![;)]
Hvor får man tak i konfektformer?
ORIGINAL: VaffelrøraStore matbutikker, jeg kjøper hos Ica Maxi. Både vanlige og krmmerhus[:)] Panduro har vel kanskje også...
ORIGINAL: GunnElin
hvordan lager dere karameller å drops?[:D]
ORIGINAL: Vaffelrøraja de ligner på de, men du finner de i bakehylla da...litt mindre....og med finere farger[:)]
Er det sånne som man putter stearinlysene opp hvis de ikke passer i lysestakene?
ORIGINAL: Vaffelrøra
Jeg lager denne:
250 g sukker
60 g margarin
100 g sirup mørk eller lys
3 dl fløte
Bland alt i stekepanna (bruker teflon, kok i lang tid, rør av og til, bruk vanntesten. Hvis massen former seg til kuler/blir stiv når du drypper den i kaldt vann så er den ferdig)
de er gode på smak, og myke men setter seg fasti cellofanen, så neste gang skal jeg prøve med mindre smør [:)]
ORIGINAL: IVFProver84
ORIGINAL: Vaffelrøra
Jeg lager denne:
250 g sukker
60 g margarin
100 g sirup mørk eller lys
3 dl fløte
Bland alt i stekepanna (bruker teflon, kok i lang tid, rør av og til, bruk vanntesten. Hvis massen former seg til kuler/blir stiv når du drypper den i kaldt vann så er den ferdig)
de er gode på smak, og myke men setter seg fasti cellofanen, så neste gang skal jeg prøve med mindre smør [:)]
...