Dere som lager babymaten selv-hva bruker dere å mose den med?

Venternummer3

Juni12s tålmodige :)
VIP
Augustlykke 2015
MayDay2021
Lagde potet og gulrotmos her forleden. Da brukte jeg bare en gaffel til å mose med. Gikk jo greit, men utålmodig som jeg er syns jeg det likevel gikk ganske treigt å få det finmost. Har jo stavmixer, den er kanskje grei å bruke? Ser for meg at det blir verre å mose brokkoli med gaffel :P

her bruker jeg stavmixer, regner med at jeg etterhvert går over til gaffelen.

Har ikke begynt å gi ordentlig babymat enda, men når jeg lager smaksprøver så moser jeg det med en stavmikser. De er så supre også blir det så fint most :)

Har brukt stavmikseren de få gangene jeg har laget noe.

Moste poteter med gaffel her, og melka ut morsmelk oppi. Ble litt biter, men så ikke ut til å være noe problem..

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Ja ble litt biter her og, men det gikk da greit:) Her går det meste rett ned på høykant ;)

Her bruker vi food processor! helt elendig. vi skal få kjøpt en blender da vi lager måltider for noen uker av gangen

Jeg har bare gitt smaksprøver hittil og da har jeg most med gaffel altmulig, også broccoli ;-) Blir enklere når jeg skal lage større porsjoner, da blir det mixer .

Har brukt stavmikseren de få gangene jeg har laget noe.

Moste poteter med gaffel her, og melka ut morsmelk oppi. Ble litt biter, men så ikke ut til å være noe problem..

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Hihi! Nå så jeg for meg at du slengte ut puppen at med kjøkkenbenken og melket rett i skålen! :P

Hihi! Nå så jeg for meg at du slengte ut puppen at med kjøkkenbenken og melket rett i skålen! :p
Haha hadde hvert skikkelig komisk, men hadde jeg hatt melk kunne jeg fort funnet på å gjort det sånn

Bruker stavmixer, biter er ikke så populært her, Vi er foreløpig bare på smaksprøver da, vi smaker to nye ting hver dag frem til hun blir et halv år :)

Back
Topp