Dere som løper på tredemølle | Oppdatert!

Vesla85

Gift med forumet
Hvilke sko bruker dere?

Jeg har bare helt normale enkle joggesko. Jogga mye med de i sommer - og var veldig fornøyd. Men etter jeg begynte på mølle sist uke, så har stortåa på høyrefoten blitt fullstendig ødelagt. Neglen er knallblå nå, og det er voooondt!

Det ble kjøpt sko idag! Asics Nimbus! Elsker de!! 1,5 str større enn de jeg hadde, så de andre MÅ være for små! Haha!

Kjente knapt den forferdelig blåneglen min med de nye skoene, og kom meg igjennom 60 min på mølla! Hurra!

Jeg bruker asics løpesko. husker ikke hva de heter(kayano),men kostet rundt 1500,-. Viktig å ha en sko som passer til foten.

Løper ikke nå men mitt beste tips er å ta deg GOD tid når du prøver løpesko.Gå for fulldempa sko med god bredde. Gå litt i butikken og kjenn GODT etter med begge skoene på.[;)]
 Jeg kjøpte nylig løpesko og fikk på hjemlån. Trodde skoene var supre til jeg hadde hatt di på 1 time hjemme.. fikk bytte til andre sko og da ble det bra[:D](g-sports 100 % fornøydgaranti)

Tusen takk for flotte svar!

Jabbadabbado: Jobber du med å selge sko eller? [:D]

Mandy: Ja det blir vel handlet sko på G-sport mest sannsynlig. Både fordi vi har den butikken her + at jeg får rabatt når jeg er medlem på treningssenteret.

Men det er vel ikke noe vits for meg å begynne å prøve sko nå når jeg har så vondt i stortåa uansett hvilken sko jeg bruker? Fanken.. Tar jo sikkert uker før den tåa blir bra igjen da! Å jeg som mente å ta ei økt igjen idag. Jeg måååå!
På en annen side så hjelper det jo ikke at jeg løper med de samme skoene igjen idag og flere dager fremover heller, da blir jeg vel aldri bra i tåa.

Dette blir vanskelig! Hehe.. Får ta turen ned på G-sport idag å høre hva de sier.

Forresten, de skoene jeg har nå er sko fra Mizuno. Aner ikke modell.. Betalte vel 699 eller 799 for de (Husker ikke om det var tilbud eller ikke)
De er ihvertfall svarte med noe sølv på.
Noen som greier å identifisere de? Hehe..

Ettersom det er tåa som blir klemt oppå, så er det vel stor fare for at skoa er for liten!? Eller? Ser det er str 39 jeg har, og jeg bruker 39-40 i sko, så godt mulig de er i knappeste laget.

ORIGINAL: Vesla85

Forresten, de skoene jeg har nå er sko fra Mizuno. Aner ikke modell.. Betalte vel 699 eller 799 for de (Husker ikke om det var tilbud eller ikke)
De er ihvertfall svarte med noe sølv på.
Noen som greier å identifisere de? Hehe..

Ettersom det er tåa som blir klemt oppå, så er det vel stor fare for at skoa er for liten!? Eller? Ser det er str 39 jeg har, og jeg bruker 39-40 i sko, så godt mulig de er i knappeste laget.

Kjøpte en type først som var for smal for min fot og fikk vondt på yttersiden av stortåa.Kjøpte sko når tåa var vond for da kjente jeg skikkelig hvordan dem tok der jeg alltid får vondt. [;)]

Det ble kjøpt sko idag! Asics Nimbus! Elsker de!! [:D] 1,5 str større enn de jeg hadde, så de andre MÅ være for små! Haha!

Kjente knapt den forferdelig blåneglen min med de nye skoene, og kom meg igjennom 60 min på mølla! Hurra!

Hvis det finnes en Løplabbet butikk der du bor, kan du prøve skoene på tredemølle og få hjelp til å finne de perfekte skoene til deg...

ORIGINAL: jabbadabbado

Gratulerer [:D][:D]
Ja, noen går til og med opp 2 størrelser i løpesko. Det vanlige er 1 str, men hvis du har kjøpt 2011 modellen så har jeg merket at den er mindre enn 2010 modellen faktisk [:)]

Ja er 2011 modellen [:)]

Back
Topp