Dere som kun gir mme...

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
Hvor mye gir dere til hvert måltid? Mathias har lenge fått både pupp og mme, men nå har jeg kastet inn håndklet og begynt med bare flaske. Men nå er jo problemet hvor mye han skal få, jeg har jo ingen oversikt hvor mye han drakk da han fikk begge brystene pluss 120ml mme (90ml før han var en mnd), i dag så fikk han først 120ml og så måtte jeg lage mere og da drakk han mellom 40ml og 50ml:p
Hvor mye gir dere???

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hvor mye gir dere til hvert måltid? Mathias har lenge fått både pupp og mme, men nå har jeg kastet inn håndklet og begynt med bare flaske. Men nå er jo problemet hvor mye han skal få, jeg har jo ingen oversikt hvor mye han drakk da han fikk begge brystene pluss 120ml mme (90ml før han var en mnd), i dag så fikk han først 120ml og så måtte jeg lage mere og da drakk han mellom 40ml og 50ml:p
Hvor mye gir dere???

Jeg begynner alltid med å lage 90, så ser jeg utover hvor mye hun vil ha. Synes av og til det blir 60, av og til 120. ofte lager jeg mer, så har hun sovnet igjen til den er ferdig ;) hun er 3,5 uke

Jeg begynner alltid med å lage 90, så ser jeg utover hvor mye hun vil ha. Synes av og til det blir 60, av og til 120. ofte lager jeg mer, så har hun sovnet igjen til den er ferdig ;) hun er 3,5 uke
Hmmm, det holder nok ikke til han ;) Han er 6uker på torsdag og har STOR apetitt ;)

Her lager jeg 100ml og han spiser mellom 50 og 100 ml...80 ml ca er den vanligste mengden men innimellom mer eller mindre:-) Spiser da hver 3.time, innimellom oftere hvis han har rette dagen :-P Han er 3 1/2 uke.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Min e straks 6 uka og drikk mellom 150-220 hver måltid. Du må nesten bare se det an og gi han så mye han vil ha, så ser du hvor mye han vil ha. Er litt forskjell på tidene på døgnet her og hvor mye han vil ha;-)
Du kommer fort inn i det;-D

Han her spiser mellom 100-170. Varierer litt, men oftest rundt 120. Er 6 uker.

Sniker fra februar, det å vite hvor mye de vil ha har jeg og syns vært vanskelig. Men det jeg gjor var at hvis han drakk opp flaska 1-2 ganger så økte jeg til neste så står på pakken. Så ser du hvor mye han drikker, men hvis du sier han har stor appetitt så vil han nok ha en del melk ja.

Back
Topp