Dere som kun driter hjemme

Looney

Forumet er livet
VIP
Hvorfor kan dere ikke gjøre det andre steder?

En do er en do, i mine øyne nemlig[:D]

Hva gjør dere om dere ikke er hjemme og virkelig MÅ på do?[8|]

Nei si det!
Eg har angst av å gå på andre toaletter enn det eg har hjemme [:)]
Mitt toalett vett eg nå i det minste hvem som pleier å sitte på det og når det blir vasket [:)]

Viss det er en nødsituasjon og eg ikkje klarer å holde meg må eg jo benytte meg av offentlig toalett men eg liker det ikkje [:'(]

jeg holder meg. Jeg kan holde meg i 2 og en halv dag før jeg  bare MÅ gå .(fikk testa det ut en gang jeg var på  2 og en halvdags  telt tur.)
Og grunnen til at jeg ikke kan  drite i andres hus er at det lukter når man driter og jeg vil ikke lage lukt i andres hus.[:D]

Det er ikke selvvalgt! Går bare ikke[8D]
En ukes tid på ei hytte og det går fortsatt ikke! Bare megavondt i magen[&:]

Det er driitflaut.. men, altså må man så må man.. Har heldigvis aldri hatt et akutt behov på den måten og vi er stort sett borte hos nærmeste familie og da går det, til nød.. Husker jeg var borte en uke i utlandet med to ukjente jenter på samme rommet og da fikk jeg helt forstoppelse, var skikkelig vondt, men jeg klarer ikke slappe av og da går det heller ikke [&:]

Dette lukter vondt i magen spør du meg...[:)]

ORIGINAL: tutekoppen

jeg holder meg. Jeg kan holde meg i 2 og en halv dag før jeg  bare MÅ gå .(fikk testa det ut en gang jeg var på  2 og en halvdags  telt tur.)
Og grunnen til at jeg ikke kan  drite i andres hus er at det lukter når man driter og jeg vil ikke lage lukt i andres hus.[:D]

da får du rett og slett ha en fyrstikkeske med deg, og fyre opp og blåse ut med en gang [&:] da lukter det bare litt svovel [X(]

ORIGINAL: lille snegle

da får du rett og slett ha en fyrstikkeske med deg, og fyre opp og blåse ut med en gang [&:] da lukter det bare litt svovel [X(]

Eller åpne opp for å rite hos folk som har vindu på do. Da kan man nemlig lufte!!

Jeg kunne ikke det før, men har lært meg noen triks igjennom tidene [8D]

Hohoho! Jaja, her kommer de:
- Lukker man igjen dolokket rett etter man har tørka og skyller ned, så sprer ikke lukta seg så gæli [8D]
- Får man tid, putt litt såpe i doen så det lukter såpe når man skyller ned [:D]
- Vask henda leeeenge i delvis varmt vann og såpe, da lukter det litt mer såpe på badet.

Det skjer syykt sjeldent at jeg gjør det, men de gangene man bare virkelig MÅ.. Ja, da må man, og da funker disse triksene [8D]

OG.. spise sunnere så ikke dritlukta er så altfor jævlig [:D]

ORIGINAL: Looney

Eller åpne opp for å rite hos folk som har vindu på do. Da kan man nemlig lufte!!

ja det var lurt! har jeg ikke tenkt på før. kan jo drite ut vinduet også, så lukter det sikkert ikke, og så slipper du å trekke ned to ganger for å skure dassen etterpå!

ORIGINAL: Licorice

Får bare ikke til, så jeg holder meg enten jeg vil eller ikke.

haha jeg var sånn før. Hvis jeg var med noen nabounger så løpte jeg bare hjem. Ellers har jeg alltid vært flink til å ha med meg fyrstikker(hender faktisk enda, selv om jeg ikke bryr meg så hardt lenger).

Heldigvis har jeg utviklet meg til å bli en bæsj and go type, så sjeldent folk aner ugler i mosen når jeg har vært på do[8D] annet enn lukta så klart...kniiiis....

ja det var lurt! har jeg ikke tenkt på før. kan jo drite ut vinduet også, så lukter det sikkert ikke, og så slipper du å trekke ned to ganger for å skure dassen etterpå!

Problem løst!!
[:D] Noen flere utfordringer vi skal løse mens vi er i gang?

ORIGINAL: *LL*

Men altså, dette fyrstikk-trikset...
Er det ingen som lurer på hvorfor det lukter svovel?[8|]
Da mener jeg om dere er å driter hos andre og fyrer opp ei fyrstikk på badet etterpå.
JEG hadde ihvertfall lurt om det luktet fyrstikksvovel på badet mitt etter noen hadde brukt det!

Sånn tenker jeg med sånn duft-dings man trykker på for å få en go lukt på do jeg[&:] Når det lukter sommerblomster på do får jeg hetta fordi da føler jeg at jeg er i andres drittlukt, men at den er skjult av blomsterlukten.....og det synes jeg er ekkelt[:D]

Men altså, dette fyrstikk-trikset...
Er det ingen som lurer på hvorfor det lukter svovel?[8|]
Da mener jeg om dere er å driter hos andre og fyrer opp ei fyrstikk på badet etterpå.
JEG hadde ihvertfall lurt om det luktet fyrstikksvovel på badet mitt etter noen hadde brukt det!

Sånn tenker jeg med sånn duft-dings man trykker på for å få en go lukt på do jeg[&:] Når det lukter sommerblomster på do får jeg hetta fordi da føler jeg at jeg er i andres drittlukt, men at den er skjult av blomsterlukten.....og det synes jeg er ekkelt[:D]

Ikke sant!!
Driter man så blir det lukt.
Det er jo bare å gjøre det til en stor greie når man prøver å kamuflere lukta. Ofte blir det jo 1000 ganger fælere med alle de sprayene.
Jeg må bare le av tanken på at det står folk å vifter med fyrstikker på dassen til andre.
Nei, for det er jo iiiingen som begynner å lure i det hele tatt av svovellukta[:D]

Godt å høre at flere tenker som meg[:)] Trode jeg var skrullete jeg nemlig[:D]

Æ vil ikke skitne til doet til folk. Samme som her hjemme. Æ vil ikke, og håpe ikke, at folk drit hjemme hos meg, for å vaske doen etter dem. For det fins jo dem som ikke bruke dokosten etter at dem har gjort fra seg.
Nei, æsj! E bare bimmelim som kommer ut herifra når æ ikke e hjemme. :)

Pga lukt, og "merker" i doen, spess når det ikke finnes dobørste på alle toaletter.
Men haster det skikkelig såå gjør jeg det. Og later som ingenting etterpå å går laaangt bort. (hvis man er på et offentlig toalett da). Er jeg med familie så sprayer jeg parfyme[8D]

Hehe..

Men hvis dere drar opp RETT etter at dere har ... i doen, så kommer det ikke lukt i det hele tatt. Men altså, da burde du presse ut alt på EN press, ellers må du bare dra opp mange ganger.. haha..

Helst hjemme, men MÅ man så MÅ man. [:D]

Back
Topp