Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: tutekoppen
jeg holder meg. Jeg kan holde meg i 2 og en halv dag før jeg bare MÅ gå .(fikk testa det ut en gang jeg var på 2 og en halvdags telt tur.)
Og grunnen til at jeg ikke kan drite i andres hus er at det lukter når man driter og jeg vil ikke lage lukt i andres hus.[:D]
ORIGINAL: lille snegle
jeg holder meg. Jeg kan holde meg i 2 og en halv dag før jeg bare MÅ gå .(fikk testa det ut en gang jeg var på 2 og en halvdags telt tur.)
Og grunnen til at jeg ikke kan drite i andres hus er at det lukter når man driter og jeg vil ikke lage lukt i andres hus.[:D]
da får du rett og slett ha en fyrstikkeske med deg, og fyre opp og blåse ut med en gang [&:] da lukter det bare litt svovel [X(]
ORIGINAL: Looney
da får du rett og slett ha en fyrstikkeske med deg, og fyre opp og blåse ut med en gang [&:] da lukter det bare litt svovel [X(]
Eller åpne opp for å rite hos folk som har vindu på do. Da kan man nemlig lufte!!
ORIGINAL: Licorice
Får bare ikke til, så jeg holder meg enten jeg vil eller ikke.
Eller åpne opp for å rite hos folk som har vindu på do. Da kan man nemlig lufte!!
ja det var lurt! har jeg ikke tenkt på før. kan jo drite ut vinduet også, så lukter det sikkert ikke, og så slipper du å trekke ned to ganger for å skure dassen etterpå!
ORIGINAL: *LL*
Men altså, dette fyrstikk-trikset...
Er det ingen som lurer på hvorfor det lukter svovel?[8|]
Da mener jeg om dere er å driter hos andre og fyrer opp ei fyrstikk på badet etterpå.
JEG hadde ihvertfall lurt om det luktet fyrstikksvovel på badet mitt etter noen hadde brukt det!
Men altså, dette fyrstikk-trikset...
Er det ingen som lurer på hvorfor det lukter svovel?[8|]
Da mener jeg om dere er å driter hos andre og fyrer opp ei fyrstikk på badet etterpå.
JEG hadde ihvertfall lurt om det luktet fyrstikksvovel på badet mitt etter noen hadde brukt det!
Sånn tenker jeg med sånn duft-dings man trykker på for å få en go lukt på do jeg[&:] Når det lukter sommerblomster på do får jeg hetta fordi da føler jeg at jeg er i andres drittlukt, men at den er skjult av blomsterlukten.....og det synes jeg er ekkelt[:D]
Ikke sant!!
Driter man så blir det lukt.
Det er jo bare å gjøre det til en stor greie når man prøver å kamuflere lukta. Ofte blir det jo 1000 ganger fælere med alle de sprayene.
Jeg må bare le av tanken på at det står folk å vifter med fyrstikker på dassen til andre.
Nei, for det er jo iiiingen som begynner å lure i det hele tatt av svovellukta[:D]