Dere som kjenner spark...

Tumle

Glad i forumet
Hvor ofte kjenner dere det?

Og hvor på magen?

Tuppa mi sparker så langt nede... nesten nede i "hufsa", rett der bukselinninga er liksom... ligger hu ikke veldig langt nede?

Har du morkaka forran eller bak ? :)
Jeg kjenner fortsatt en god del spark nede ved "hufsa" :p Det kjennes ut som det skal komme en kroppsdel ut derfra. Itilegg til at ho veldig ofte sparker/bokser rett i blæra mi, så jeg holder på og tisse meg ut helt plutselig. Som forelskempel akkurat nå! :p

Har begynt og kjenne en del oppe på magen også nå, det skjedde nok i ukeskifte 22/23. Men jeg har morkaka forran, så derfor var det nok litt vanskligere for meg og kjenne så langt oppe.

Kjenner spark hver dag, flere ganger om dagen. Kjempe koselig. Spesielt på kvelden, når jeg har satt med ned etter lillemor har lagt seg, og når jeg selv legger meg.

Har ikke morkaka foran nei :) Bare stusser over at hu er så langt nede enda...

Trur ikke du trenger og være nærvøs. jeg var på ultralyd i går og da sa dem hvertfall ingenting om at min lå for langt nede.
Men om du bekymrer deg kan du jo ta en tlf til jordmor imorgen :)

Jeg har ikke morkaka foran heller, men tror ungen leker at den hopper trampoline. For her er det også spark langt nede.

Hvor ofte kjenner dere det?

Og hvor på magen?

Tuppa mi sparker så langt nede... nesten nede i "hufsa", rett der bukselinninga er liksom... ligger hu ikke veldig langt nede?

Det er der min liker å sparke også.
Driver og kiler meg nedi der. Oftest er det spark på kvelden,men om det er på dagen så er det kiling nedover.. hi hi

Samme her, mest nede ved bukselinningen, og noen ganger andre steder, men da er det "fest i magan" (som mannen sier). Regner med at morkaka er plassert der den skal, ingen som har nevnt noe om den.

Kommer litt ann på hvordan de ligger også,min ligger med sin ut mot magen og så har jeg morkaka foran så kjenner lite...
Med gutt nr 1 kjente jeg godt bevegelser og spark langt nede en god stund,med nr 2 var det høyere opp og alltid mer mot venstre side :)

Kjenner spark nesten hele dagen:) og kjenner de og mest nede i magen. Får ofte kraftige spark i blæra..:/ en skjelden gang kan det komme noen spark på siden oppi navelhøyde. :)

Jg har morkaka forran, og kjenner bare spark helt nede :-) jeg syns egentlig det er veldig greit, for da veit jeg at det er hun som vil ha oppmerksomhet når jeg kjenner noe der nere :-) jeg kjente første gang for en uke siden, og kjenner så og si hver dag no, flere ganger for dagen :-)

Kjenner også flere ganger om dagen, og natten. Tror det er en aktiv krabat jeg har i magen gitt.. Kjenner mye der nede hvor dere også gjør, men også endel midt på, og ut på begge sidene.. avhenger litt av hvordan jeg sitter/ligger.. :)

Kjenner litt nå og da gjennom dagen, men om kvelden er hun veldig aktiv. Hun har fått navnet lille sprelle :) Sparker som regel nede på min venstre side.

Jeg har morkaken foran, og han sparker langt nede hos meg også.
Kjenner innimellom at det kommer ett fraspark litt høyere oppe på den høyre siden, men sjeldent.

Her kjenner jeg det mest nederst, og jeg fikk vite at han ligger høyt.

Jeg får flest spark nede i magen. Av og til føles det ut som om han nesten er på vei ut :p slik var det med den kommende storebror også ;) De siste par ukene har jeg begynt å kjenne spark høyere oppe, og uti sidene :) herlig med liv, selv om det er litt "ubehagelig" når det kjennes ut som om han skal komme ut :p

Jeg kjenner spark litt overalt, avhengig av hvordan jeg sitter/ligger. Vises også gått utenpå magen om han er ekstra livlig :) Nydelig følelse :)

Hvor ofte kan jeg nok ikke svare på siden det varierer veldig. Men jeg kjenner det mest på venstre side, oppe og nede. Noen ganger svakt, andre ganger hardt :)

Jeg kjenner mest langt nede og i området under buksekanten. Har morkaken på framsida. Kjennes ut som blæra mi blir brukt som trampoline til tider :P Har også kjent i venstre sida midt på magen et par ganger, vistes utenpå den ene gangen :)

Hun sparker langt nede her og, men alt i fra navlen og ned.. Spesielt glad i blæra! hihi, er 23+6. :)
Kjempe aktiv jente, men mest på kveldene, eller med en gang jeg legger meg.

Her ligger babyn langt nede kjennes det ut som. Kjenner spark hver dag, flere ganger om dagen, heeelt nederst.
Gleder meg til det kommer litt høyere for å si det sånn.

Back
Topp