Dere som kjenner liv

Cgn

Forelsket i forumet
Novemberbarna 19
Dere som har begynt å kjenne liv, hvor i magen kjenner dere det?

Jeg har kjent noe i et par uker nå, og de siste dagene har det vært ganske regelmessig, og uten tvil spark fra bebis. Som regel er det på sånn ca samme plass, ganske langt ned mot venstre. Men innimellom kjenner jeg det samme på høyre siden. Gjerne litt lengre opp også. Er det bare babyen som flytter på seg inni der? Blir jo nesten litt småbekymret for tvillinger :laughing001 Selv om fornuften sier at det mest sannsynlig bare er babyen som snur litt på seg :laughing002

Kjenner bevegelsene litt overalt. Tror bebisen fortsatt har ganske god plass der inne, så an kan bevege seg mye ennå ;)

• Liker
Reactions: Cgn
overalt i nedre del av magen, men mest mot høyre side

• Liker
Langt nede til venstre, men nå er det en stund siden jeg har kjent noe igjen! :b

Kjenner også nede mot venstre! Men nå tror jeg hun har snudd seg eller noe, har ikke kjent så mye de siste dagene, og når jeg nå kjenner noe så er det litt over alt egentlig :)

Litt overalt nederst i magen. Men de kan absolutt turne rundt inni der, lille her snudde seg fullstendig rundt 3 ganger forrige gang jeg var på ul :D

Hihi okei! Regnet med det har normalt ja :hilarious:

Var bare litt rart siden sparkene har vært på så og si samme plass hele tiden, også plutselig ikke, for så å gå tilbake til den «normale» plassen :rolleyes: Husker og at sparkene kom fra ca samme plass (da til høyre midt imellom skambenet og navelen ish) den første tiden med storesøster, så litt «nytt» for meg dette :D

Hihi okei! Regnet med det har normalt ja :hilarious:

Var bare litt rart siden sparkene har vært på så og si samme plass hele tiden, også plutselig ikke, for så å gå tilbake til den «normale» plassen :rolleyes: Husker og at sparkene kom fra ca samme plass (da til høyre midt imellom skambenet og navelen ish) den første tiden med storesøster, så litt «nytt» for meg dette :D
Så lenge du ikke kjenner det "sparke"5-8 plasser samtidig, så må man vel bare vente til UL :smiley-ashamed004

• Liker
Kjenner mest nederst til høyre jeg, men også midt i magen og nede til venstre. Den har vel god pass enda.

Var på oul her om dagen, på de min hun brukte på å undersøke, så hadde mini flyttet seg trill rundt 3-4 ganger. Skulle tro den var i et hamsterhjul eller noe. Løp rundt og rundt inni der.
Umulig å få noen ordentlige bilder. Så du har sikkert en like aktiv liten krabat som meg i magen hehe

• Liker
De er jo veldig sprellete denne tiden, siden de har så god plass!
Jeg kjenner det overalt i magen:hilarious: Storebror var ikke så kraftig i sine bevegelser, så er spent på om denne babyen blir å romstrere noe veldig selv når det blir trangt:bag:

• Liker
Jeg kjenner bare når den lille ligger helt nede ved skambeinet mitt. Har morkaken foran, så hos meg dempes bevegelsene. :)

Jeg kjenner mest bevegelser på venstre side. Mistenker at morkaka ligger til høyre.

Ikke lange veien over skambeinet egentlig. Halvveis mellom skrittet og navlen ca.
Ligger i sengen med kynner og et helsikes baby party i magen nå og det er der det foregår akkurat nå :D
Kynnene gjør livmora steinhard så jeg kjenner at den ikke når helt opp til navlen enda ihvertfall.

Er 16+4 med bakovervendt livmor og er i tillegg høy så jeg får aldri særlig stor gravidmage :) hadde morkake fram ved UL for 2 uker siden så den er i nærheten der enda tenker jeg.

Back
Topp