Dere som kjenner liv ( fra uke 16 )

Meluca

Gift med forumet
Desemberskattene 2014
Hvor høyt oppe kjenner dere liv nå ?
Ikke kjent noe den siste uken når jeg har ligget på mage. Kjente mye før.
Kan det være pga at den er høyere opp og kanskje ligger litt anderledes nå enn den gjorde før?

Har jo ikke lyst å plage jordmor heller siden hun skal på ferie nå.
Så tenker jo som så at hvis jeg ikke har vondt eller blør så er alt bra??

Hvor høyt oppe kjenner dere liv nå ?
Ikke kjent noe den siste uken når jeg har ligget på mage. Kjente mye før.
Kan det være pga at den er høyere opp og kanskje ligger litt anderledes nå enn den gjorde før?

Har jo ikke lyst å plage jordmor heller siden hun skal på ferie nå.
Så tenker jo som så at hvis jeg ikke har vondt eller blør så er alt bra??
Forrige uke på høyde med navlen i alle himmelretninger. Nå siste dagene mest nede til venstre.
Hvis du deler inn magen i klokka med 12 oppe mellom ribbena og 6 ved skambenet kjenner jeg mest mellom 3 og 5.

Forrige uke på høyde med navlen i alle himmelretninger. Nå siste dagene mest nede til venstre.
Hvis du deler inn magen i klokka med 12 oppe mellom ribbena og 6 ved skambenet kjenner jeg mest mellom 3 og 5.
Oki. Sist jeg kjente så var det på høyre side blir vel ca rundt 8 på klokka de :) men nå kjenner jeg ingenting

Jeg hadde to dager fredag og lørdag 16+4/16+5 hvor jeg ikkje kjente noe. Så blødde jeg på søndag og fikk sjekk. Alt ok. H*n hadde bare fått større plass.

Jeg hadde to dager fredag og lørdag 16+4/16+5 hvor jeg ikkje kjente noe. Så blødde jeg på søndag og fikk sjekk. Alt ok. H*n hadde bare fått større plass.
sikkert det som har skjedd her nå da.

Det er mulig :) Jeg greier ikke huske fra sist. hehe

Kanskje det er vanlig for perioden? :)
Oii... tror jeg fikk noen dult med skambeinet nå.. Har hatt en kebab til lunsj så fikk både kynnere og spark nå :P haha.. Kanskje jeg bare må slutte å tenke på disse sparkene.

Back
Topp