Dere som kjenner bevegelse allerede

Iselin❤️

Glad i forumet
MayDay2021
.. hvordan kjennes /oppleves det?
Aner ikke hva jeg skal kjenne etter :wacky: men tror ikke jeg kjenner noe enda .
Førstegangsgravid - 13+3 - aner ikke hvor morkake ligger da jeg ikke har hatt TUL (kun sett hos lege at det er noe der i uke 10;))

Venninne av meg i april gruppa sa at det kjennes ut som at noen knipser deg fra innsiden :hilarious: Hun har morkake bak så har kjent lenge nå, jeg har foran og kjenner ingenting :sorry:

Jeg husker fra første gang at det kjentes ut som en fiskehale som dasker forsiktig :hilarious:

Fryktelig vanskelig å forklare, men jeg kjenner at noe flytter seg i magen (ser for meg en mark som kryper under huden:hilarious:) noen forklarer det med fiskehale eller leamus. Andre som små bobler som flyter rundt i magen. Er ikke uvanlig å ikke skjønne det er spark før du er godt opp i 20uker+ første gang :joyful: men når du først har kjent og skjønt hva det er, så gjenkjenner du det lett neste gang ❤️ Verdens beste følelse ❤️

For meg kjennes det us som en fisk eller noe som stryker seg langs innsiden på et lite område i magen.

Føles ut som små luftbobler som sprekker her ☺️ Sist kjente jeg det i uke 14, men skjønte først i uke 18-20 en plass at jeg hadde kjent spark hele tiden ☺️ Nå kjente jeg de første sparkene i uke 11

Her kjentes det ut som luftbobler som sprakk/ leamus:) Med første bar det vel først i uke 19 at jeg helt sikkert begynte å kjenne noe, men hadde nok kjent på det noen uker før det uten å vite at det var det.
Nå er jeg 11+4 med nr2 og tror ikke jeg har kjent noe enda. Gleder meg veldig da:happy:

Hadde morkaka foran med første og kjente spark og bevegelser nesten daglig fra uke 14, er nå 13+4 og er overbevist at jeg har kjent bevegelser gjentatte ganger allerede fra før jeg var 12 uker. Er vanskelig å forklare hva man kjenner etter, men er som mange sier over med bobler, fiskehale, lemus og lignende.

Med første låg morkaka foran og eg kjente faktisk ingenting før hu va stor nok til at eg kjente dei store bevegelsene.
Med nummer to var morkaka bak og eg kjente små bobler fra veke 13.
Nå ligger morkaka langs heile fremre vegg og eg kan bare smøre meg med tålmodighet på å kjenne nåke, lite håp om å kjenne noko før om ein del veker :-)

Back
Topp