Dere som kjenner babyen hikke

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
hvor lenge av gangen hikker babyen i magen? Er første gang jeg kjenner at han hikker i magen denne gang og det har vart i 5-10 minutter. Det kjentes så fryktelig lenge ut.

Forrige svangerskap husker jeg at jenta hikket ofte og hver dag, men kan liksom ikke huske at det varte så lenge av gangen. Nesten så jeg ble litt bekymra nå :/
 
Han hikka nettopp nå og det varte nok 4-5 min tror jeg, er det det bruker å ligge på, men har aldri egentlig tatt tiden.
 
Har kjent det to ganger, har ikke tatt tida, men det er jo ikke skummelt å hikke så prøv å ikke overtenk :)
 
Aldri tatt tiden så aner ikke, men gårdagens tekst på babyverden:)
Screenshot_20190922-121731_Babyverden.jpg
 
Tror mi frøken kan hikke en times tid i strekk :p jeg gjør også det når jeg hikker, kan gå i timevis så jeg synes det virker helt normalt
 
Hikker flere ganger om dagen og rundt 5 min om gangen. Men jeg har jo ikke tatt tiden. De sier jo at det er et sunnhetstegn :Heartred
 
Hikker flere ganger om dagen og rundt 5 min om gangen. Men jeg har jo ikke tatt tiden. De sier jo at det er et sunnhetstegn :Heartred
Jeg har heller ikke tatt tiden fra start til slutt, men etter lang tid med hikking begynte jeg å ta tiden og da varte det i ca 4 min. Så til sammen nesten 10 minutter. Men det er godt å høre at folk opplever det samme og at det ikke er farlig :)
 
Har kjent det et par ganger og mener å huske at det varer i noen minutter hver gang.
 
Tror mi frøken kan hikke en times tid i strekk :p jeg gjør også det når jeg hikker, kan gå i timevis så jeg synes det virker helt normalt
I forgårs holdt han på i over 30 min :p mens samboer også fikk kjenne :D
 
Fikk endelig kjenne hikkingen i dag :D
Helt nederst i magen. Varte i et par minutter.
 
Tredje graviditet og jeg har fremdeles ikke kjent noe til denne berømte hikkinga :p *litt misunnelig*
 
Lillebror hikker mindre enn hva storesøster gjorde. Såvidt jeg kan huske. Tror det er forskjellig
 
Her har hikking kjentes godt, spesielt når hun borrer hodet ned i bekkenet og treffer alt bein hos meg. Da er det umulig å misse :hilarious: Bare sunt med hikke da, så jeg bekymrer meg ikke.
 
Hjelpes meg som han har hikker i natt! Først midt på natta, og nå på morgenen og. Ikke lett å sove da :hilarious:
 
Back
Topp