Dere som kjøper merkeklær til barna

De få gangene jeg tar meg råd til å kjøpe merkeklær til lillemor kjøper jeg Memini, Wheat, Lillelam og Hust & Claire :-) Liker også veldig godt MOLE, Lilleba osv. men de er altfor dyre for min lommebok :p

Handler en del fra Levis og Gant.
Ellers handler jeg en del fra Mini A Ture, Wheat, MeMini, Hummel, Moods of Norway, Hust&Claire og Lilleba.
Ulldressen fra Lillelam
Luer fra Kivat
Sko fra Kavat og Angulus.

Desigual til jenta. Det er hennes favoritt også. Kjoler i fantastiske farger. Ellers så har det gått mye i Ralph Lauren og Moods of Norway

Lillebroren har også mye Ralph Lauren, men han kler bedre skandinaviske merker som memini, mini a ture, moods of Norway.

Og ja, Hust&Claire

Hust&Claire, Memini, Lillelam, Hummel, Adidas og Nike. Har også plagg fra Miniature, Bergans, Skogstad, Levis og Guess til barna. Syns det er vanskelig å definere hva som er merkeklær og ikke, for det defineres så forskjellig fra person til person. For meg er merkeklær alt annet enn det jeg kjøper på f.eks HM, Cubus, Kappahl og Lindex..

Jeg liker ganske godt Gant, Ralph Lauren, LilleBa, Hust&Claire, Desigual +++

Lillebror har mye hust&claire ulltøy og frøkna en ull joggedress fra moods of Norway og det er vel det :)

Har vel mest fra moods of norway og mariuskids :)
Noe fra rl og gant også.

Av ull er det mest woolland, lillelam:)

Lilleba, molo, småfolk, pop, hummel og albababy til minsten. Eldste får mye wheat, pop, nike etc.
Syns ikke det er så dyrt, for man kan både kjøpe og selge dem brukt. :)

Lilleba, mini a ture, hust & claire og memini er favoritter her :)

Her er det
Gant, levis, volcom, dc, ralph Lauren, diesel, nike,hummel, Tommy hilfiger

Mest glad i gant

Hvilke merker kjøper dere og hva slags merke liker dere best?
Alt mulig. Abercrombie og Fitch, D&G, Ralph Lauren, Lewis, Bergans.
Fornøyd med dem.
Men er mest klær fra Name IT og HM han har.

Også slår jeg til på gode tilbud innimellom :D

Hvilke merker kjøper dere og hva slags merke liker dere best?

Liker Gant, Bergans (hvis man kan kalle det et merke?), Levis, Ralph Lauren, Polo, Hust&Claire, MeMini :) Så det er de jeg kjøper. Og kjøper også på Name It, Newbie, POP (men det er vel kanskje ikke merker). Handler fysisk i butikk og på nettbutikker

Liker merker som Reima, isbjörn of sweden og pop i ytterklær. Fornøyd med passformen til mange Adidas og Nike sko. Av inneklær kjøper vi både klær fra billigkjeder og dyrere merker som Ralph lauren, Gant, Levis og Adidas. Har ikke noe fra Hust og Claire, men bør kanskje testes ut.

Synes Levis-klærne har veldig god kvalitet, så de er en favoritt her i huset. Ellers kjøper jeg mye Hummel, Moods of Norway og Lillelam. Jenta har også noen kjoler fra Ralph Lauren og Burberry :)

Back
Topp