Dere som kaster opp...

Avocado

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Assistert-jentene
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Blir du mindre kvalm etter du har kastet opp eller fortsetter det bare?

Blir mindre kvalm noen få deilige minutter, før det bygger seg opp igjen...

Blir mindre kvalm noen få deilige minutter, før det bygger seg opp igjen...

Samme her [emoji1305] [emoji17]

Jeg gledet meg på en måte til kvalmen skulle gå over til oppkast, for tenkte at da kom jeg hvertfall til å føle meg bedre en stund etter oppkast.
Ble rimelig skuffa kan du si...

Da kan jeg svare selv her også da siden jeg nå har kastet opp jeg og....
Ble deilig fri i ca 45 minutter, men nå kjenner jeg at det kommer igjen..
Huff, dette er jeg dårlig på å håndtere kjenner jeg :(

Da kan jeg svare selv her også da siden jeg nå har kastet opp jeg og....
Ble deilig fri i ca 45 minutter, men nå kjenner jeg at det kommer igjen..
Huff, dette er jeg dårlig på å håndtere kjenner jeg :(

Åh huff, høres ikke mye godt ut :(
Er du fortsatt på jobb? Tenker litt på dette selv...var like før jeg brakk meg i går, stod klar over doskåla for å si det slik...
Slitsomt å være på jobb dersom en går å bekymrer seg for å kaste opp. Hvordan håndterer andre dette?

Åh huff, høres ikke mye godt ut :(
Er du fortsatt på jobb? Tenker litt på dette selv...var like før jeg brakk meg i går, stod klar over doskåla for å si det slik...
Slitsomt å være på jobb dersom en går å bekymrer seg for å kaste opp. Hvordan håndterer andre dette?

Hadde mye sånne brekninger jeg også i ukene før jeg ble veldig kvalm. Særlig lukt kunne trigge det, slik som makrell i tomat eller sigarettrøyk. Håper du kan få en uke eller to uten oppkast enda <3

Jeg var ikke på jobb da jeg kastet opp, men kom meg dit på god-følelsen jeg fikk etterpå, bare halvannen time forsinket :bag:
Har siste arbeidsdag før ferien i morgen, så mååå bare få noen ting ferdig før jeg kan dra hjem. Blir jeg ferdig i dag, så kan jeg kanskje bare droppe jobben i morgen..

Hadde mye sånne brekninger jeg også i ukene før jeg ble veldig kvalm. Særlig lukt kunne trigge det, slik som makrell i tomat eller sigarettrøyk. Håper du kan få en uke eller to uten oppkast enda <3

Jeg var ikke på jobb da jeg kastet opp, men kom meg dit på god-følelsen jeg fikk etterpå, bare halvannen time forsinket :bag:
Har siste arbeidsdag før ferien i morgen, så mååå bare få noen ting ferdig før jeg kan dra hjem. Blir jeg ferdig i dag, så kan jeg kanskje bare droppe jobben i morgen..

Åh så herlig at du snart skal ha ferie! Da er det jo nesten bare å holde ut ja, evt. ta fri i morgen :)
Jeg har ikke ferie før august, så kan bli spennende å se hvordan dette går....:sorry:

Åh så herlig at du snart skal ha ferie! Da er det jo nesten bare å holde ut ja, evt. ta fri i morgen :)
Jeg har ikke ferie før august, så kan bli spennende å se hvordan dette går....:sorry:

Blir det for ille er det jo bare sykemelding som må til, kan nesten ikke gjøre noe annet, men får virkelig håpe at det blir bedre enn du tror! :)
Var du i det hele tatt kvalm sist?

Blir det for ille er det jo bare sykemelding som må til, kan nesten ikke gjøre noe annet, men får virkelig håpe at det blir bedre enn du tror! :)
Var du i det hele tatt kvalm sist?

Jeg var pittelitt kvalm sist gang, men ikke så tidlig som nå og ikke så ofte/ intenst.
Er også følsom til sterke lukter - akkurat nå er det vaskedama som holder på i gangen utenfor kontoret mitt, ekstremt sterk såpelukt :bag:

Jeg var pittelitt kvalm sist gang, men ikke så tidlig som nå og ikke så ofte/ intenst.
Er også følsom til sterke lukter - akkurat nå er det vaskedama som holder på i gangen utenfor kontoret mitt, ekstremt sterk såpelukt :bag:

Godt tegn at du er dårligere denne gangen, men vi liker det jo ikke av den grunn :p
Var visst lov å klage på kvalmen, selv om vi setter pris på symptomene i følge My ;)

Back
Topp