Dere som kan Photoshop Elements

Agurken

Glad i forumet
bildene mine er litt store når jeg skal sette de inn i fotobok ( er sånn fotobok ferdig utfylt)
Blir sånn at halve bilde kommer med.
Kan jeg lage de mindre i PE? og hva går jeg inn på?

Først beskjærer du bildene med crop-verktøyet, så forandrer du størrelsen på image ->imagesize =)

Takk for svar. Nå får jeg prøve meg fram.
Alle mine bilder ligger på¨ 2.8- til 3 MB hvilken st skal jeg ta for at de skal gå ned og ikke bli dårlige?

Har du prøvd å editere bildet ditt i fotoboken du lager? Da jeg lagde fotobok hos Japan Foto så kunne jeg det =)  Om du ikke finner ut av det så fortell meg hvilken fotobok du bruker så kan jeg sjekke det ut for deg om du vil

Hvis ikke så hadde jeg valgt en fotobok hvor man kan det, da slipper du unna en helsikkes mye editeringsjobb emoticon

Lille Lu skrev:
Har du prøvd å editere bildet ditt i fotoboken du lager? Da jeg lagde fotobok hos Japan Foto så kunne jeg det =)  Om du ikke finner ut av det så fortell meg hvilken fotobok du bruker så kan jeg sjekke det ut for deg om du vil

Hvis ikke så hadde jeg valgt en fotobok hvor man kan det, da slipper du unna en helsikkes mye editeringsjobb emoticon

Vil trykke LIKER på meldingen din nå :)
jeg tenkte fotoboken til fotoknudsen som er på tilbud. 30*30

Falt ut et lite øyeblikk, men sjekker det nå, jeg =)

Lille Lu skrev:

Men nå fikk jeg annbefalt elkjøp sin (japan foto)
Har du peiling på den?

Agurken skrev:

Lille Lu skrev:

Har du peiling på den?

Har ikke prøvd den, bruker ikke Elkjøp til noe som helst (boikotter hele bedriten...)
Men fant i hvert fall ut at det bare er å dobbeltklikke på bildene du vil ha redigert i boka, så kommer det opp en liten boks hvor det står "rediger bilde", trykk på den og du får flere alternativer på hva du kan gjøre med bildet ditt

Lille Lu skrev:

Agurken skrev:

Lille Lu skrev:

Har du peiling på den?

Har ikke prøvd den, bruker ikke Elkjøp til noe som helst (boikotter hele bedriten...)
Men fant i hvert fall ut at det bare er å dobbeltklikke på bildene du vil ha redigert i boka, så kommer det opp en liten boks hvor det står "rediger bilde", trykk på den og du får flere alternativer på hva du kan gjøre med bildet ditt

takk for svar, men går ikke an å laga bilde mindre bare større.

Back
Topp