L Linselusa Forumet er livet VIP 30 Jul 2012 #1 Heter det "korfor"???? Trodde det het kvifor jeg.... Eller er jeg på viddene? Leste en bok for barna istad og der stor det "korfor", for meg så det helt feil ut.
Heter det "korfor"???? Trodde det het kvifor jeg.... Eller er jeg på viddene? Leste en bok for barna istad og der stor det "korfor", for meg så det helt feil ut.
Epleskrott Forumet er livet VIP Oktoberskatter 2014 30 Jul 2012 #2 Er lov i nynorsk skriftspråk å bruke begge. Men helt enig i at det høres malplassert ut ;) Mykje betre med kvifor ;)
Er lov i nynorsk skriftspråk å bruke begge. Men helt enig i at det høres malplassert ut ;) Mykje betre med kvifor ;)
L Linselusa Forumet er livet VIP 30 Jul 2012 #3 tone86 skrev: Er lov i nynorsk skriftspråk å bruke begge. Men helt enig i at det høres malplassert ut ;) Mykje betre med kvifor ;) Okay. Det så veldig rart ut :P
tone86 skrev: Er lov i nynorsk skriftspråk å bruke begge. Men helt enig i at det høres malplassert ut ;) Mykje betre med kvifor ;) Okay. Det så veldig rart ut :P