Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg er lys i huden, har egentlig rødt/lyseblondt hår. Bittelitt fregner. Hvilken hårfarge passer til meg? Jeg er blond nå, men vil ha en annen farge. Litt mørkere kansje.. Noen som har noe tips?
"chick" fargen er driiit fin! det er typisk sånne rødhåret folk som kan ha.
det er samme som "cobber blond" 8/6 eller 8/67 tror jeg nr på fargen var. det er fra wella. kun frisørene har det.
kan hende de har fornya den siden den gang jeg jobbet i salong da.
men den syns jeg er døds fin til de som kan ha det. mamma´n min er sånn rødhåret og jeg prøvde den på henne. hun elsket den selv[:D]
skulle ønske jeg kunne ha sånn[:)]
Men, nå vil ikke jeg ha rødt hår da [;)] Jeg haaater det.. Men, tusen takk for tips iallefall! [:)]
du må se fargen først da. den går mer i brunt. jeg syns ikke de naturlig rødhåret kler annet enn rødtonet farger og det finnes MASSE farger i det. andre farger blir for hardt tanke på den lyse huden din. enten blir du "goth" eller forsvinner i det blonde håret om du skjønner. du blir på en måte ikke sett[8D]
viktig å få frem øynene dine spesielt. du har sikkert blå eller grønne øyne?
Ja, jeg har blå øyne [:)] Men, skjønner hva du mener.. Vil bare ikke bli for mørk. Syns ikke det er noe fint...