Dere som kan mote..

sillivanilli

Elsker forumet
Litt lyst på en ny olabukse. Sånn med smale ben.. Men er de snart ut?
Svart eller vanlig mørk blå?

Er hårbånd ut?

Hva er kult, men ikke sånn knall in at det blir ut til høsten igjen?

Betyr det noe om det er snart på vei ut, eller hva som er mest in?
Trodde det var viktig å bruke noe man syns var fint og trivdes med.
[8|]

Ut ifra innkjøp til høsten så kommer det egentlig mye av alt. Sleng, trangt og sagge bukser...
De selger hårbøyler som bare det i butikkene, så enda er det nok greit. [:D]

ORIGINAL: TonjeJenta

Betyr det noe om det er snart på vei ut, eller hva som er mest in?
Trodde det var viktig å bruke noe man syns var fint og trivdes med.
[8|]

Selvfølgelig kjøper jeg kun det jeg liker selv. Men jeg synes det er greit å følge litt med på hva som er mote. Spes nå som jeg jobber i skobutikk..
Men jeg er jo ikke en moteslave. Da hadde jeg jo visst hva som er in og ut. [:D]

ORIGINAL: caroaj

Ut ifra innkjøp til høsten så kommer det egentlig mye av alt. Sleng, trangt og sagge bukser...

Jeg bryr meg ikke så veldig om hva som er inn og ut, det viktige er jo at man bruker klær som man kler! Bukser med smale ben er det kuleste jeg vet, de er elegante og jeg synes dem framhever den kvinnelige former, noe jeg ikke synes om slengbukser som dessuten ikke får plass i støvletter og legger seg over de fine skoene[:@] hehe... Jeg hamstrer i alle fall slike bukser når butikkene har, og jeg bruker dem når jeg vil! Driter i om de er ut, jeg ser bra ut i dem og om du føler deg bra i dem, så syns jeg at du også skal bruke dem!

Er vel litt sånn 70-talls som er inn nå, masse sleng osv... Jeg spyr på meg!

ORIGINAL: 3 stars

Sleng bukse å 70 talls mote e jo super fint.[:D][:D][:D]

NEI[:'(] hehe... jeg ser i alle fall ut som en vaffelkake i sånne!

ORIGINAL: 3 stars

Fins mange som driter i om di kler det di har på sæ så lenge det e mote[;)].

Huff ja. [&:] Men jeg er heldigvis ikke en av dem. [:)]

ORIGINAL: lykkelita*

Jeg bryr meg ikke så veldig om hva som er inn og ut, det viktige er jo at man bruker klær som man kler! Bukser med smale ben er det kuleste jeg vet, de er elegante og jeg synes dem framhever den kvinnelige former, noe jeg ikke synes om slengbukser som dessuten ikke får plass i støvletter og legger seg over de fine skoene[:@] hehe... Jeg hamstrer i alle fall slike bukser når butikkene har, og jeg bruker dem når jeg vil! Driter i om de er ut, jeg ser bra ut i dem og om du føler deg bra i dem, så syns jeg at du også skal bruke dem!

Er vel litt sånn 70-talls som er inn nå, masse sleng osv... Jeg spyr på meg!

Hehe mange som ser ut som en pære i sånne smale bukser - så en må ha kropp til å gå i de[:D]

Jeg synes forøvrig slengbukser er kult, var på mote da jeg var rundt 18 år. Pokker at jeg ikke sparte på de buksene![8D]

Slengbukser er jo både morsomt og fint. For oss med store rumper og lår er det mye mer kledelig enn sånne bukser som er trange nede.

Ikke synes jeg det er så flott å ha buksene oppi skoene heller, er litt gammeldags sånn. [8|] Liker 70-tallet, jeg, og gleder meg til å få kroppen min tilbake og kunne ha litt større utvalg i klær enn det jeg har nå. [:)]

Back
Topp