Dere som kan litt om barnevogn "Simo Duo"

Sylvanas

Forumet er livet
Himmelbarn
Sommerfuglene 2017
Skal ta i bruk sportsdelen nå, men vet liksom ikke helt hva jeg gjør, og typisk nok har jeg mistet bruksanvisningen :rolleyes:
Så, kan noen svare meg på et par spørsmål?
For det første, hvordan legger man ned ryggen?
For det andre, kan man bruke kalesjen fra bagdelen på sportsdelen?

For å legge ned ryggen er det i allefall en pinne nederst på ryggen bak som man må løfte ut og så presse ryggen ned. Sånn er det på min vogn i alle fall, men det kan også være et håndtak litt oppe på ryggen som du må dra opp for å få ned ryggen. Tror det bare er å flytte over kallesjen ja, mener å huske jeg gjorde det.

Vi har duo, det er bare å flytte over kalesjen fra bagen. Du må røske den litt hardt av bagen, husker jeg lurte på om det virkelig var sånn det skulle gjøres. Bare se deg rundt hvor den sitter festet, så ordner det seg sikkert :thumleft

Tusen takk :) Har prøvd å skifte over, men det ser liksom så rart ut. Ryggen var umulig å dytte ned, men rener med det vil gå bra bare jeg faktisk lærer hvordan jeg skal gjøre det :smiley-ashamed008

Er dessverre ikke på dataen nå så får ikke gjort det for deg, men ta å google navn på barnevogna og bruksanvisning/manual da burde du få den som pdf fil som du kan laste ned og ha på dataen, er veldig greit å kunne lese den der

Tusen takk :) Har prøvd å skifte over, men det ser liksom så rart ut. Ryggen var umulig å dytte ned, men rener med det vil gå bra bare jeg faktisk lærer hvordan jeg skal gjøre det :smiley-ashamed008

Bare pass på å løsne evt. seler som kan være festet til ryggen før du røsker den ned.

Takk for tipsene :)

Prøvde å google bruksanvisning men fant ikke noe. Skikkelig IQ test dette :smiley-ashamed008 :)

Back
Topp