Dere som kan jeans!*link*

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Det kommer an på stoffet og hvordan det er behandlet og innfarget. I noen tilfeller er det motsatt, altså de lyse jeansene som utvider seg mest, fordi stoffet er mer behandlet og fibrene derfor holder seg dårligere. De buksene du linker til ville jeg uansett ikke kjøpt. Så mye stretch er sjeldent noen fordel.

Av erfaring kommer jeg aldri til å kjøpe bukser på Vero moda eller Only igjen. De vier seg så utrolig mye ut! Etter et par ganger bruk henger de skikkelig på låra og rumpa :(

Fjodora skrev:
Av erfaring kommer jeg aldri til å kjøpe bukser på Vero moda eller Only igjen. De vier seg så utrolig mye ut! Etter et par ganger bruk henger de skikkelig på låra og rumpa :(

rart... for hun som jobba der hadde samme buksa og hun sa den hadde viet seg litt ut, men ikke mye... kan jo henne hun løy men.

Qualitas skrev:

Fjodora skrev:

rart... for hun som jobba der hadde samme buksa og hun sa den hadde viet seg litt ut, men ikke mye... kan jo henne hun løy men.

Tror du hun ville fortalt deg at buksene henger og slenger etter to vask?

Nedsig skrev:

Qualitas skrev:

Fjodora skrev:

Tror du hun ville fortalt deg at buksene henger og slenger etter to vask?

hun hadde de på seg

Jeg har bare gode erfaringer med jeans fra veromoda og only. Ingen av de henger...

smash skrev:
Jeg har bare gode erfaringer med jeans fra veromoda og only. Ingen av de henger...

ja det kan jo være at noen av modellene har vært litt dårlige.. har ihvertfall bestilt den i mørk, for den prøvde jeg i butikken, men de hadde ikke str under som jeg skulle ha.

Jeg har bare gode ting og si, hvertfall! Kjøp buksene litt trange, så du akkurat får igjen buksa, da sitter den som eit skudd når du har vaska den!:) ( etter mine erfaringer hvertfall) også må du IKKE vaske buksene med tøymykner.

Back
Topp