Dere som kan fotball...

Frøken firkløver

Forumet er livet
Hva har det seg at alle på tribunen gir stående applaus når en Hønefosspiller blir båret av banen på båre, trolig med brukket nese etter det veldige sammenstøtet med en Brannspiller? [8|]

Så ikke på kampen altså... svitsjet forbi da dette skjedde, og syntes det var særdeles merkverdig å applaudere en brukket nese - spesielt ettersom det ikke bare var supporterene til motstanderene som klappet, men den stakkars spillerens egne supportere også!? [8D]

Forstår jo at det liksom er... nei, vet ikke hva jeg skal si det er...
Annet enn at jeg hadde blitt snurt om tilskuere til at jeg fikk knekt nasen, klappet når jeg ble tatt med til legevakta [8D] [:D]

er vel for å vise støtte? tror jeg.

ORIGINAL: *Emma08*

Der sa du det. Var det jeg mente. Men jeg hadde ikke følt det sånn om folk rundt meg klappa når jeg brakk nesa [8D]
Rar skikk [:D]

Jeg kan overhodet ikke fotball, men jeg tenker mer sånn; "HA, DER FIKK DU, DRIT Å DRA, VI ER BEST-holdning" når de applauderer når en motstander blir skadet[8|]

Bra "kjenningen vår" ikke er brannmann lenger[8D]

ORIGINAL: MammaMø og Kråka

ORIGINAL: *Emma08*

Der sa du det. Var det jeg mente. Men jeg hadde ikke følt det sånn om folk rundt meg klappa når jeg brakk nesa [8D]
Rar skikk [:D]

Det var vel ein takk for det han hadde gjort i kampen og lykke til hos legen[:D][:D]

Det er en måte for å vise respekt egentlig... uansett hvilket lag den skadete spiller på så vil hele tribunen klappe for en bra innsats hittil i kampen. Det har noe med det, tror jeg, at det er ganske tynt skille mellom lette skader som nesebrudd - og alvorlige hodeskader og sånt når spillere skader seg vises det alltid respekt[:)]

Lett skade som brudd på nesebeinet [&:]
Nå husker jeg hvorfor jeg ikke ble fotballspiller!!! [:D] [8D]

Hmh... Jeg hadde i alle fall foretrekt at de viste sin respekt på en annen måte... En sang kanskje? En rolig og fin en...
Mmmh *tenker* En sørge-sang av et eller annet slag kanskje, sånn at det virkelig signaliserer medfølelse liksom [:D] [:D]

Back
Topp