Dere som kan drømmetydning

*RoM*

Elsker forumet
Jeg har den siste uken drømt om det samme ca 4 ganger. Jeg finner ikke så mye ut om det heller, og tror underbevisstheten min prøver å fortelle meg noe. Jeg drømmer om kattunger. I drømmen forsvinner jeg ut av rommet et lite sekund, og når jeg kommer tilbake igjen er de blitt drept og ligger maltraktert rundt på gulvet.

Kan noen hjelpe meg med å tyde dette?

Jeg har blitt fortalt at selve innholdet i drømmer ikke har noe å si, men det er hvordan du følte deg i drømmen som betyr noe. 

Hm, følte at jeg trengte å beskytte kattungene, selv om de var død. Og så var jeg hevngjerrig og ville finne hvem som hadde gjort det.

Hvis du har barn, så tenker jeg at det kan være en form for morsinstinkt!

Hvis du skal ta selve symbolene med i betraktning, i tillegg til følelser, kan det bety at du kan få litt "småproblemer" dersom du ikke tar det med ro, men at det vil løse seg dersom du ser ting fra et annet perspektiv. 

MariSafari: Det kan virke litt logisk ja =)

Kittekat: Jeg har enormt mange baller i lufta for tiden og har akkurat blitt sykemeldt 30% for å kunne innhente meg. Men det var for noen dager siden. Burde ikke drømmene ha sluttet nå?

Skal legge meg nå. Krysse fingrene for at jeg ikke drømmer om de stakkars små søte nurkene igjen.

Både jeg og søsteren min har hatt lignende drømmer, og vi har tolket det som redsel for at vi ikke klarer å leve opp til ansvaret vi har. Det er spesielt fordi vi følte skyldfølelse i drømmene våre. Vet ikke om du har det sånn?

Jo, jeg har det slik på en prikk! Takk!

Back
Topp