Mamman t Ove Leander
Elsker forumet
hadde ikke tatt sjangsen når de nekter deg å fikse det en annen plass... og det lønner seg ikke å handle med venner,for skjer det noe kan det fort bli tull[&o] bare min mening det da[:)]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Rebecca85
Vår abs lampe lyste for par dager siden, mannen som er mekaniker dro ut på jobben og sjekket og grunnen her var at en abs ring sak hadde en sprekk i seg..den må da byttes/ev limes midlertidig.. Må ikke være sensorene det er noe galt med[:)]
Nå har vi Volvo da om det har noe å si[8D] men koblet til en sånn pc sak fra jobben hans og den sa med en gang at det var venstre fremhjul som hadde problemer[:)]
ORIGINAL: Pannekaka
Men du.. Lurte på en ting. Hvor mye skal de ha for bilen utenom? Har du skjekket finn.no f.eks?
Vedde på de vil ha de 12.000 av deg og så vasker de bare og fikser litt under der og stapper pengene i lommen hvis det funket [:-]
Men du.. Lurte på en ting. Hvor mye skal de ha for bilen utenom? Har du skjekket finn.no f.eks?
Vedde på de vil ha de 12.000 av deg og så vasker de bare og fikser litt under der og stapper pengene i lommen hvis det funket [:-]
ORIGINAL: TJ2008
eg hadde aldri i verden kjøpt bilen(på avbetaling eller fult) hvis ikkje selger hadde gått med på å sette bilen til kontroll på eit verksted...BASTA BOM...kva har dei å tape?? neei,da lukter grønn fis og råtne meloner her[:'(]
mn ja, jeg håper å få oppklart litt på mandag.. Så får vi se hva som skjer videre[8|]ORIGINAL: ver0
ORIGINAL: Rebecca85
Vår abs lampe lyste for par dager siden, mannen som er mekaniker dro ut på jobben og sjekket og grunnen her var at en abs ring sak hadde en sprekk i seg..den må da byttes/ev limes midlertidig.. Må ikke være sensorene det er noe galt med[:)]
Nå har vi Volvo da om det har noe å si[8D] men koblet til en sånn pc sak fra jobben hans og den sa med en gang at det var venstre fremhjul som hadde problemer[:)]
Ja, jeg vil sende den inn å sjekke med sånn datamaskin. Men di lar meg ikke!! Utrolig irriterende! jeg var sikker på at det skulle gå fint, men det er som folk sier, ikke kjøp av venner, for det blir tull! [>:]
ORIGINAL: *Vibeke*Gravid*
Det koster ikke 12000 kr for 4 nye sensorer.
Har selv byttet 2 sensorer på mondeoen min, og jeg tror jeg betalte 2000,- så 3000,- pr stk er bare tull... Jeg sliter selv med å finne meg en ny bil bga jeg ikke har råd til å kjøpe meg, men hadde jeg hvert deg så ville ikke jeg kjøpt denne bilen.Og siden du ikke kan få lov til å ta med deg bilen på verkstedet og fikse dette, så er det noe veldig rart ett sted.Virker som de bare skal ha penger av deg.Anbefaler deg sterkt å sjekke dette ett sted før du velger å kjøpe denne.[;)]
Mekonomen f.eks
BENEVNING: ABS sensor foran venstre
Pris: 2989.00
BENEVNING: ABS sensor foran høyre
Pris: 2772.00
BENEVNING: ABS sensor bak venstre
Pris: 2492.00
BENEVNING: ABS sensor bak høyre
Pris: 1651.00
+ arbeid
do the math [:-]