Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Kattekvinnen
Har vel sikkert fire eller noe sånt, en ved hvert hjul...? [8|]
Hva er problemet da?
ORIGINAL: Hege og Chris
Uff det problemmet hadde jeg med min bil, er fader ikke bare bare å finne ut av hvilken det er som er ødlagt og evt om det bare er sensoren og ikke noe annet som er grunnen til at det lyser[&:]
ORIGINAL: ver0
ORIGINAL: Kattekvinnen
Har vel sikkert fire eller noe sånt, en ved hvert hjul...? [8|]
Hva er problemet da?
Var på eu kontroll, fikk ikke godkjent pga abs brems lyset lyste.. di jeg skal kjøpe bilen av vil fikse det selv, men det er JEG som må betale for delene, og 1 sensor koster 3000 kr :/ men da lurer jeg på om det er ofte det skjer at alle 4 er i ulage? kan det ikke bare være noe rusk f.eks?
Jeg har tilbudt meg å sende den på sørvis å finne ut hvilken og hva som er feil, å evt reparere feilen viss det er 1 sensor, eller kjøpe noe på knoksen å sette på selv.. men di vil ikke la meg gjøre det, for de vil fikse det selv.. stress!!
ORIGINAL: turboquattro
Jeg har tilbudt meg å sende den på sørvis å finne ut hvilken og hva som er feil, å evt reparere feilen viss det er 1 sensor, eller kjøpe noe på knoksen å sette på selv.. men di vil ikke la meg gjøre det, for de vil fikse det selv.. stress!!
synes det er veldig merkelig at de ikke vil la deg sette bilen på verksted for å finne ut hvilken del som er feil. tviler på at det bare er en sensor som er feil. jeg hadde kjøpt en annen bil.
ORIGINAL: turboquattro
synes det er veldig merkelig at de ikke vil la deg sette bilen på verksted for å finne ut hvilken del som er feil. tviler på at det bare er en sensor som er feil. jeg hadde kjøpt en annen bil.
ORIGINAL: bondekone
har du sjekket om det er veske i beholderen til abs systemet?.For er det ikke nok abs væske sier gubben så vil det lyse på indekatoren at det er noe galt med abs
Han sie rogså at det normalt er 4 sensorer en ved hver hjul og de tkan bare være rusk som gjør det. Og er ikke sikkert du behøver å skifte alle, at en da må finne ut hvem som har gått sund evt
PS de kan ikke nekte deg å få reprasjonen et annet sted
ORIGINAL: Pannekaka
12 000 for å bytte 4 sensorer??