dere Som jobber

Jobber 100 % i kontor- og labjobb, og kjenner mest på trøtthet, samt litt krangling fra bekkenet. Synes nesten største problemet er at det har blitt så mye vanskeligere å konsentrere seg fullt ut om jobben nå under graviditeten, så har endel dårlig samvittighet for at jeg ikke får gjort mer.

Jeg jobber som lærer på 2. trinn, det er full fart hele dagen og sjeldent pauser. Er jeg heldig får jeg 15 min spisespause, ellers er det inspeksjon. Jeg har lite plager, hodepine og lavt blodtrykk plager meg innimellom, men ellers klarer jeg meg fint. Når fellestid/planleggingstid starter etter endt undervisning kjenner jeg at jeg må sysselsette meg ellers så sovner jeg *haha*. Hjemme venter en aktiv 2åring, så det blir ingen dupp på sofaen:p

Jeg ble sykemeldt i går og vært hjemme i dag, føler meg allerede bedre med tanke på energi.. Tror jeg blir utslitt av å måtte bygge meg opp for jobb for deretter å komme heeeelt kaputt hjem og se på alt rotet jeg ikke klarer å gjøre noe med. Har stort sett grene i bilen på vei hjem fra jobb fordi jeg er så sliten.. Jeg som alltid har elsket å jobbe kjenner at det beste for meg nå er å holde meg vekke fra jobb. Skremmende!

Jeg ble sykemeldt i går og vært hjemme i dag, føler meg allerede bedre med tanke på energi.. Tror jeg blir utslitt av å måtte bygge meg opp for jobb for deretter å komme heeeelt kaputt hjem og se på alt rotet jeg ikke klarer å gjøre noe med. Har stort sett grene i bilen på vei hjem fra jobb fordi jeg er så sliten.. Jeg som alltid har elsket å jobbe kjenner at det beste for meg nå er å holde meg vekke fra jobb. Skremmende!
Klem til deg❤️ Kjenner meg Litt igjen der , å komme hjem med null energi til hverken husstell, matlaging eller barna. Får håpe du blir bedre med tiden. Uansett hvor glad man er i jobben så kan man ikke pine seg igjennom en arbeidsdag . Jeg har fått snakket med min sjef ang formen , å får fra no ta flere pauser når jeg kjenner ting blir vondt .håper det vil hjelpe på så jeg holder ut:)

Jeg jobber 100%.. merker lite plager på jobb.. i går jobbet eg 12 timers skift og i morgen 24 timers skift. Seinest i går bar jeg en pasient fra huset og ned i bilen. Ingen tegn til bekkenplager enda! :) Føler meg heldig! Det eneste eg merker er at jeg er ganske trøtt "mellom" slagene.. og sover mye når eg har fri og ungene er på skole og i barnehage :dead:

Klem til deg❤️ Kjenner meg Litt igjen der , å komme hjem med null energi til hverken husstell, matlaging eller barna. Får håpe du blir bedre med tiden. Uansett hvor glad man er i jobben så kan man ikke pine seg igjennom en arbeidsdag . Jeg har fått snakket med min sjef ang formen , å får fra no ta flere pauser når jeg kjenner ting blir vondt .håper det vil hjelpe på så jeg holder ut:)

Ja, føler meg ganske ubrukelig på hjemmebane.. Utrolig bra at du har en så snill sjef! Krysser fingrene for at det kan hjelpe på formen din <3

Kjenner meg så igjen der... Bruker all energien på jobb, og har null energi til å gjøre noe hjemme enn litt i helgene :P Det ser ut som noen har sluppet en svær bombe i hele leiligheten. Men, det kan faktisk vente! Du må lytte til kroppen :) Håper at energien til tiltar litt etter hvert, det håper jeg at min gjør også. Jeg har fått en avventende sykemelding nå, for jeg føler ikke sjefen helt skjønner hvordan jeg har det. Der det står at jeg skal ha muligheten til å trene i arbeidstiden og ta flere pauser.

Da var det på tide med en sykemelding <3 Har hatt det som deg, holdt på helt til jeg var helt kaputt. Er 50% sykemeldt nå, og kjenner at det hjelper veldig. Huset er fortsatt et kaos, og burde nok vaskes både her og der, men jeg tenker at sånn får det bare være ;)

Back
Topp