dere som jobber..

Finnsikkemer

Forumet er livet
hvor mye ser dere ungen/ungene pr. dag??

æsj.. ser Othilie kanskje max 1.5t hver dag.. syns det er skikkelig deprimerende! og di dagene jeg slutter 8 ser jeg henne litt tidlig på formiddagen.. men så ser jeg henne ikke før morgenen dagen etter.. men bare max en liten halv time.. også må jeg agåre på jobb igjen.. blæææææ.. bare jeg som syns dette er kjipt???[&o]

No sånt her og. Begynner 10, så rekker å stå opp med han og rekker å se han litt før han legger seg for kvelden :(

E jobber fra halv 10 te halv 4.. [:)] Så får noen timer på morraen og ettermiddagen [:D]

Frisøryrket er noe herk mtp arbeidstider altså....skjønner deg godt, jeg!

ORIGINAL: Snickers

Frisøryrket er noe herk mtp arbeidstider altså....skjønner deg godt, jeg!

ja fader as!helt drøyt!! ikke lenge til no more 100% trur jeg as! ikke no moro i det hele tatt[&o]

Jeg ser henne alt ifra 5-6 timer før jobb eller 2-3 timer etter jobb[:)] Det er enten eller da. Jobber jeg seint, ser jeg ikke henne før dagen etter, men da har jeg jo vært halve dagen med henne[:)]

Jeg ser ikke Julie så ofte lenger jeg heller, men heldigvis har jeg kveldsjobb nå :) Fra 16-23.30 hver dag, og fra 15-01 fredag og lørdag og 11-23.30 på sønsdager. Så i helgene ser jeg henne så og si ikke i det hele tatt :( Må liksom sove litt utpå morran skal jeg orke å jobbe med det jeg gjør tror jeg.. Blir spennende å se.

Men jeg ser jo henne fra jeg står opp om mårningen til jeg reiser på jobb. Snart er det så hun skal begynne i barnehage, og da ser jeg henne ENDA mindre igjen. Men men, det skal bli godt å kunne slappe av litt aleine et par dager i uken også[:)]

2 timer. og jeg blir litt trist av at hun ikke blir glad for å se meg en gang, når jeg kommer hjem [8D]

Syns det er forferdelig deprimerende eg og [:(] Var ikke derfor eg fikk babyen min, for å jobbe mens han vokser opp :(
Eg er og lærling og jobber hver dag, ellers ville eg gjerne hatt en 80% stilling på det meste. Men eg har to timer ammefri frem til han er ett år og nyter det. Jobber da 9-14.30 så då får eg sett han en del. Men når den kuttes ned til en time så blir det fælt. Da er det rett hjem fra bhg og lage middag også litt leking og kvelds og natt [:(] Trist!
Og helgene flyr og er ett eneste styr syns eg med alle som skal besøkes, væres med og alt som skal handles inn eller fikses siden eg jobber hver eneste dagtid og vil ikke ofre de få timene eg har me han på å reise rundt og fikse ting. Er jo mye som må kjøpes inn til barnehagen og sånt.
Gruer meg til eg skal jobbe til halv fire, gjorde det de to første ukene for då var sambo hjemme hver dag (no er han det to dager i pappaperm) og det var deprimerende ja! Følte eg nesten ikke såg han [:(] Vurderer egentlig å slutte, men samtidig vil eg bli ferdig når vi først har mulighet til å betale huslån og eg likevel kan være lærling (er jo ikke godt betalt [:'(]) [&:]

Ser henne to eller tre timer på morgenen, kommer an på når jeg begynner.
Og ser henne to timer på ettermiddagen.
Alt for lite [:o]

Jeg er ganske glad for at jeg bare jobber 50% [:)]
Får være med henne fram til 15-30 og de dagene jeg begynner 10 er jeg hjemme 15.30 [:)]
Jobber også annen hver lørdag men bare 10-14 [;)]

Når jeg jobber sent ser jeg dem 1-2 timer før jeg leverer dem i bhg, når jeg jobber tidlig henter jeg dem i 15 tiden i bhg og da ser jeg dem i 4-5 timer :)

Så det er drit kjipt å jobbe 3 senvakter på rad o.l :(

ca 5 timer, bortsett frå dei dagane eg jobber lange dagar.. Då får eg gje han kvelds, stelle han og rett i seng... 

har ammetid så eg jobber 9 til litt over 2 enkelte dager litt meir så da ser eg ho på morningen og ein del timer når eg kjem heim heldigvis, 1 mars så begynner ho i barnehagen det blir spennande[:)]

er så glad jeg jobber turnus. Når jeg har senvakt har jeg hele dagen frem til 14.30 med han og på dag vakter begynner vi jo 7.3o så slutter 3 og har da lang ettermiddag med han:) Jeg jobber 50 % fast pluss valgfrie ekstravakter( må jo sef ta noen av de) Men jeg prioriterer heller veldig istedet for å jobbe 100 prosent.

Back
Topp