Dere som jobber turnus

Tre muskuterer

Lykkelig!
Hva er du ansatt som?
Jobber du todelt eller tredelt?
Hvor stor stilling?
Liker du å jobbe turnus?

Jeg jobbet som det. Et nytt jobbtidapunkt hver uke i fire uker. Tidlig-sein-tidlig-sein. I tillegg hver 3.helg.

Jobbet i servicebransjen med åpningstid fra 6-22.

Jobbet 100 %

Jeg jobbet med det i 3 år, det var ikke noe for meg. Alle skulle bytte i hytt og pine, fikk nesten aldri være med på familiesammenkomster fordi de var nesten alltid når jeg jobbet seint når dem var. Eller så gikk det bra men de ukene jeg jobbet seint, så trodde jeg at man fikk gjort masse om dagene, men dog nei. Men kunne feks dra til frisør og handle om dagene da :)

Jobber som hjelpepleier.
100 % stilling 3-delt turnus:p nei liker det ikke og er for øyeblikket på jalt etter ny jobb;)

Vernepleier :)
Todelt :)
100 % :)
Jeg synes det er helt greit, men kommer ikke til å jobbe turnus for alltid :p

Sykepleier
Tredelt, 60%
Helt greit, men ønsker dagtid på sikt da sambo er borte 2uker i slengen :-)

Jobber 50% nattevaktsstilling, miljøarbeider. Jeg trives med det enn så lenge. Jobber annenhver helg.

Jobber som leder i detaljehandelen, Arbeidstid mellom 06.00-00.00
Jobber hver 4helg + vaktordning hver 2 helg.
100% +++

Jobber både seine og tidlige vakter omhverandre gjennom uken, har en sjelden gang mellomvakter.

stortrives :)

Har jobbet todelt 100% som vernepleier, tok videreutdanning for jeg likte ikke å gå helg når det skjedde noe, og bytte mellom kveld også dag:/

Jobber tredelt turnus som bioingeniør på sykehuslab. Flest dagvakter, ca en kveldsvakt i uka, hver fjerde helg, og en runde på to-tre nattevakter ca hver femte-sjette uke. Kjempespennende og givende jobb! :) Har i utgangspunktet fast 100 % stilling, men de siste par årene har jeg vært i full mammapermisjon i seks måneder og jobbet redusert etter det. Stortrivdes i full jobb før ungene begynte å komme, takknemlig for fleksibel arbeidsgiver og redusert jobb etterhvert som hjemmebanen har tatt opp mer tid. :) Heldig er jeg, som kan få både i pose og sekk! ;)

Jobber 50% natt, i bofellesskap. Stortrives! Jobber hver fjerde helg. Har mye tid i ukene til barna, som går deltid i bhg. Og kan ta en del ekstravakter utenom. Helt perfekt med småbarnslivet synes eg :)

Jobber 66% natt, sykepleier. Syns det er greit siden jeg har så mye fri, men har kun den jobben fordi jeg vil ha mer tid til sønnen min. Skulle gjerne ønske jeg hadde valgt et yrke med kun dagjobbing uten helg og helligdag, men får se senere. Tenker først og fremst på barnet nå:)

Jobber tredelt turnus som tollinspektør:)
Elsker det! Jobber 100%...:)

Back
Topp