Dere som jobber turnus i helsevesenet

Lodviss

Elsker forumet
Når har vi rett på 50 % overtid, og når er det 100 %?

Dvs når du har gått ei vakt på dag, for så å gå rett over på aftenvakt.. Er det da de 4 første timene med 50 %, og resten 100%?

Og når du tar ei nattevakt før ei dagvakt du har, er det da 2 timer med 50 % og resten 100??

Holder på med timelista mi her, så håper dere kan hjelpe meg. [:)]Blir så usikker fra gang til gang, for er ikke så ofte det skjer.

det er jeg jommen ikke sikker på..men håper du finner ut av det! [;)]

ORIGINAL: Cilie#

det er jeg jommen ikke sikker på..men håper du finner ut av det! [;)]

Finner ikke noe på nettet som kan hjelpe meg. Får vel bare vente og spørre i morgen da. Hadde håpet jeg skulle bli ferdig, slik at sambo bare kunne levere det for meg. Men får vel lufte bilen litt i morgen da, så får jeg levere den selv og spørre dem... [:)][;)]

I kommunen hvor jeg jobber så er det de første 4 timene som er 50 % og resten 100% overtid. Men tror det blir praktisert ulikt fra sted til sted[8|]

ORIGINAL: *Tåka*

I kommunen hvor jeg jobber så er det de første 4 timene som er 50 % og resten 100% overtid. Men tror det blir praktisert ulikt fra sted til sted[8|]

Okei, det var det jeg også trodde. Hvertfall når du tar ei vakt etter din ordinære vakt. Men trodde det ble annerledes om du tar ei vakt før din ordinære? At det er 2 timer da?

Trodde det var samme regler ift dette, bare det er det kommunale helsevesenet? Men da virker ikke det som jeg trodde så galt, så jeg satser på det! Om det ikke skulle stemme, så retter de nok på det! [:)]

Tusen tak for hjelpa!

ORIGINAL: Almasmamma

Okei, det var det jeg også trodde. Hvertfall når du tar ei vakt etter din ordinære vakt. Men trodde det ble annerledes om du tar ei vakt før din ordinære? At det er 2 timer da?

Trodde det var samme regler ift dette, bare det er det kommunale helsevesenet? Men da virker ikke det som jeg trodde så galt, så jeg satser på det! Om det ikke skulle stemme, så retter de nok på det! [:)]

Tusen tak for hjelpa!

Det har jeg faktisk ikke tenkt på. Men tror ikke det blir praktisert her i kommunen. Jeg har jaffal aldri opplevd det. 2 timer før altså. Men skriv det du, og så får de heller rette på det etterpå. For tror ikke de retter andre veien[8D]

Sånn er det der jeg også jobber.

ORIGINAL: mammaO

sånn er det på min jobb å

ORIGINAL: tontolini

ORIGINAL: mammaO

sånn er det på min jobb å

Okei, men da sier vi det er slik overalt! Tusen takk for hjelpa. jenter!

Back
Topp