Dere som jobber som mystery Shopper...

Lillemor1

Elsker forumet
for see you, hvordan betalt er det? Jeg er jo i permisjon nå, så det er jo kanskje ikke noe vits siden det vil bli trukket fra foreldre pengene? Hadde bare vært så greit å ha noe å gjør av og til.[:)]

Hva er mystery shopper?

ORIGINAL: ¤Rosa skydått¤

Siden jeg har vært mystery shopper (er det ikke nå lenger, men man skal jo ikke si at man er det, ikke en gang til mannen, når man er det) så kan jeg si det =)

Jeg skrev på et skjema vi fikk hva kostnadene på ting var og la ved en kvittering. Deretter ble jeg tilbakebetalt summen jeg hadde lagt ut, plus belønningen! Direkte på konto, skattet ikke.
Men hva er lønna da? Man gjør det vel ikke som hobby? Sto ingenting på søknaden el infoen at man ikke kunne si det til mannen en gang...

Jeg var det ved en anledning ("vikarierte" for ei venninne). besøkte 5 butikker, om jeg kjøpte varer bestemte jeg selv, fikk ikkje noe igjen for det. lønnen jeg fikk var 750 kr.

ORIGINAL: Adinesinmamma

Hva er dette for noe da?

Lurer jeg og på?

Det er en som sjekker div i butikker... Som feks om det e reint og ryddig, om det står varer på gulvet, om de har varen som er på "ukens tilbud", om det er ryddig og fult i hyllene antrekk  på ansatte, om de sier hei, tar betalt for posene, spør om kunden skal ha kvitering og at kunden får kvitteringa sammen med pengene. Etterpå får butikken brev om hvordan de lå an og evt poeng[;)]

Back
Topp