Dere som jobber og har barn i bhg

Frk. Snopesyk

Forumet er livet
Når legger dere dere på kvelden? Og når står dere opp om morran?

Det lurer jeg også på... Hvertfall når dere står opp. Snuppa begynner om 10 dager i barnehagen. Idag kjører jeg hjemmefra ti over åtte (begynner halv ni på jobb). Står opp kvart på syv - syv. Må vel ha 45 minutter ekstra på morningen når man skal gjøre klar både seg selv og snuppa?

Sorry Sunniva, var ikke meninga å ta over spørsmålene dine... [:)]

Jeg står opp kl 6. Vekker Håkon 6:30 og Frida 6:45. Spiser ikke frokost hjemme noen av oss. Ungene leveres 7:30 (onsdager) - 7:40 (de andre dagene) i bhg og spiser frokost der. Jeg er på jobb 07:45 (onsdager) - 8:00 (de andre dagene) og spiser frokost (Yoghurt med musli) der.

Smører matpakker og pakker bhg sekkene kvelden før.

Edit: Glemte å skrive når jeg legger meg. Er som regel altfor sent! Men prøver å ikke legge meg etter 23:30. Kommer litt ann på hva som er på TV også. Ser Privat praksis og Brothers & Sisters og de slutter jo sent. Pleier å ha pussa tenna, så det er bare å hoppe i køya når de er ferdig. [;)]

Ehm kremt, legge mg vel i halv 12 tiden, alt for seint ja, skjerpings på gang [8D] Også begynne eg enten 7.30, 8 eller 9, så då står eg opp 6.15, 6.45 eller 7.30/7.45

Jeg legger meg mellom 1 og 2 og sovner for det meste før 3... Står opp mellom 7:30 og 8, da rekker jeg fint å dusje, kle på meg og ungene, for dem, lage matpakker og skyfle i bhg og allikevel være på jobben i god tid før 10... hehe Hater å stresse om morgenen... [;)] Bruker vel litt over 1 time på å ordne meg og ungene og fore dem...

legger meg i 11 tiden.
står opp kl.06.00 vekker tullla 5 på 7 og kjører henne bhg så hun er der kvart over 7.
hun spiser frokost i bhg

ORIGINAL: Snekka

Sorry Sunniva, var ikke meninga å ta over spørsmålene dine... [:)]

Haha, spør i vei [:D]

Vi står opp ca 6.30... Vi spiser frokost hjemme nå, for jeg prøver å ha litt kvalitetstid med snuppa før bhg [:)] Går hjemmefra ca 7.40 og leverer Sofie (bhg er 2 min gange herfra), og så er jeg på jobb somregel litt før 8. Liker å være litt tidlig ute, så jeg rekker å ordne alt før telefonen begynner å ringe [;)]

Har blitt kjempeflink å legge meg tidlig i det siste. Er somregel i seng 22-22.30. Er trøtt om dagene likevel, men tror det har med årstiden å gjøre.

Prøver å legge meg seinest 23 [;)]

Deler vel egentlig morgenen i to: Klumpen og jeg står opp 06.30, det er som regel da han våkner. Steller oss, vekker pappaen og sender ham i dusjen. Vi koser og gjør klar mat, og så drar jeg 07.15 mens klumpen og pappa spiser frokost. De er på plass i bhg seinest 07.45, for mannen min begynner klokka åtte.

Jeg spiser frokost på jobb. Orker ikke mat før i åttetida uansett [:)]

jeg legger meg mellom 22.30-00.00 jeg..
også står jeg opp mellom 06.00-07.00[:)]

mmmmmh..

Enya legger seg 6 - halv 7
Jeg legger meg 10-11... litt ettersom..
Jeg står opp kl. 6 (men nå har jeg funnet ut at det går helt fint å stå opp halv 7! om jeg lager barnehagemat og finner frem både skole å bhg klær dagen før[:D])
Så vekker jeg Enya ca 10 på 7 - 7.. så kler jeg på hu ogsånt, (bytterbleie,og alt det der), setter ho i vogna å går ned til barnehagen..
Så er vi der sånn caaaaa 10 - 15 over 7, også sitter jeg der litt...pittelitt... også går jeg til skolen.

legger meg altfor seint,og står opp altfor tidlig[8D]

Legger meg som regel i tolvtiden,men aot drøyes det til klokka 1[&:] Opp kl 6.30, Dina våkner rundt 7.00. Så er det kos og litt frukt og kanskje en yoghurt til ho og et par skiver til meg. Snuppa vil ikkje ha brødskive med ei gang ho står opp. Så triller jeg ho bort til bhg rett før 8 og kjører til jobb og begynner 8.15.

Legger meg helst innen 22.

Står opp 0510 og drar på jobb mellom 0530 og 0545 de dagene jeg må inn på jobben.
Disse dagene er det mannen som leverer, han står opp samtidig med pjokken (mellom 05 og 07) og så spiser de frokost og koser seg litt før han leverer han i barnehagen ca 0815-0830. Har ikke kommet helt i gang enda, har hatt to uker med innkjøring. Men dette er planen hvert fall.

Har hjemmekontor en dag i uka, da skal jeg sove så lenge pjokken sover og levere han innen 09.

Jeg står opp 06.05, når jeg er ferdig i dusjen står gutta opp. Sambo kler på ungene mens jeg går ned å ordner matpakker og frokost. Varierer om de spiser hjemme eller i bhg. Kjører hjemmefra 7.20, er i bhg ca 7.30, så er jeg på jobb nermere 8. Har fleksitid på jobb, så om klokka blir over 8 før jeg er der, så går det helt fint.

Legger meg som regel mellom 23 og 24... sovner sjelden før 24 uansett- Så blir bare 6 timer søvn pr natt[8D] Men likevel er det de uten småbarn som legger seg tiiiidlig som er mest trøtt på jobb... jaja

Maya er mye mer sliten på kvelden etter hun begynte i bhg, så nå legger hun seg 18.30/45, og hun står opp ca 12 timer senere. Vi står opp halv sju-sju. Jeg trenger ikke være på jobb før 9.

Back
Topp