dere som jobber nattevakt

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
hvor lenge sover dere når dere kommer hjem fra jobb om morgenen??

Jeg jobber turnus og kan ha max 3 netter etter hverandre. Jeg sover ytterst sjelden lenger enn 12-13 . Dette pga jeg ikke skal snu døgnet mitt.Dette fungerer supert for både meg og min samboer.
Jeg glemte jo å skrive når jeg kommer hjem, jeg er hjemme rundt åtte, ni:)

Når eg jobber nattevakt er eg so heldig at eg får sove på jobben etter arbeidstid og får 7-8 timers søvn.. Men eg jobber 11 timers vakter når eg er på jobb so det vert for hardt no når eg er gravid.

nå er det ikke jeg som jobber nattevakter, men samboeren min. 
Han kommer hjem klokka 8 om morran og sover til rundt 16-17, han snur døgnet trill rundt fordi han har 5 vakter på 7 netter.

takk for svar.

Sover som regel 4-5 timer, men skjer litt for ofte at det ikke blir noe søvn da...

Jeg har rundturnus, så har nattevakter litt innimellom. Men plages veldig med å få sove etterpå. Er hjemme rundt halv 9, og er jeg heldig sovner jeg relativt raskt etterpå. Men som regel så våkner jeg igjen i 12-tiden, og da får jeg ikke sove igjen. Jeg syns det er pyton å jobbe på natt :(

hvis jeg skal på nattevakt til kvelden igjen også så sover jeg til jeg våkner selv, eller senest til kl 17.30 men kan stå opp alt fra 16 til 17.30 men har jeg fri til kvelden så prøver jeg å stå opp senest kl 15.....jeg er veldig avhengig av nok søvn (har ME, og trenger å sove til jeg er noenlunde uthvilt) kommer hjem mellom 08 og 09 på morgenen, og sovner som regel ikke før nærmere halv 10-10....

Magica fra Tryll 85 skrev:
Sover fra ca 8 til 14, og et par timer på kvelden før jeg skal på vakt igjen.

Back
Topp