Dere som jobber natt

shiby

Forumet er livet
Trenger litt tips og råd av dere som jobber nattevakt

Jeg har valget om å begynne som 50% hjelpepleier natt eller 100% hjelpepleier natt når permisjonen min er ferdig.

Jeg har veldig lyst å ta den på 100%, dette er 14 vakter i mnd.. Det høres jo lite ut, men mange sier at det er tungt...

Noen som har erfaring å komme med??

Mammen min jobber 50% natt og sier d holder plent...d er 7 vakter, men husk at du blir alltis spurt om ekstra. Tror ikke jeg ville tatt 100% for d kan bli veeldig tungt..

Vet ikke så mye om nattevakter, men må bare si at gutten din har så innmari bra uttrykk på det ene bildet! Bø!!!!

Jeg jobbet 100% natt. Har begynt å jobbe litt igjen, men da dag- og kveldsvakter. Skikkelig tungt og trøtt å jobbe natta, og i tillegg ha småttisen på dagen.

ORIGINAL: Snappis

Vet ikke så mye om nattevakter, men må bare si at gutten din har så innmari bra uttrykk på det ene bildet! Bø!!!!

Hehehe, ja ikke sant [:D]

Er ikke selv nattevakt, men ser det at nattevaktene våre blir ALDRI arbeidsledige... De kan få vakter slengt etter seg... Sånn er det mange steder.. Litt greit å valgmuligheten kanskje..? Jeg vet ikke altså, det kommer ann på hvem det er tror jeg[:)]

Spørs litt hvor mange netter du skal gå i slengen. Jeg jobber 50% natt og 50% dag/aften. Da har jeg annenhver uke med nattevakter. har 3 og 4 i slengen. (på 6 uker har jeg 11 n-vakter, 7 d-vakter og 7 a-vakter) Synest 4 netter på rad er nok. Jeg sover godt på dagtid og da er det ikke problem. Men så har ikke jeg barn å ta hensyn til...enda..[:)] 
Velger du 50% natt har du litt frihet til og bestemme resten av arb.tiden din om du vil jobbe ekstra. Men det er self trygt å vite at man har en 100% stilling. De vokser ikke på trær akkurat...

Back
Topp