Dere som jobber med barn *insp av heve stemmen til egne barn*

StinkiStini

Forumet er livet
Hever du ofte stemmen på jobb?

Godt spørsmål. Jeg jobber i skolen, og kan ikke svare. Men, jeg kan si at jeg har ingen problem mellom å skille privatliv og arbeidsliv og forholder meg profesjonelt overfor barna på jobb, mens det har jeg hverken temperament eller øsnke om å gjøre overfor mine egne barn.

ORIGINAL: Fru Riskorn

Godt spørsmål. Jeg jobber i skolen, og kan ikke svare. Men, jeg kan si at jeg har ingen problem mellom å skille privatliv og arbeidsliv og forholder meg profesjonelt overfor barna på jobb, mens det har jeg hverken temperament eller øsnke om å gjøre overfor mine egne barn.

Forandra slik det gjelder arbeid med barn [:)]

Jeg var på vei ut døra i barnehagen da jeg i øyekroken så en unge sto med en bil, klar til å slenge den i fjeset på en annen unge.. Da heva den ansatte stemma fordi hun blei jo redd for at den ungen skulle hive bilen.. Og jeg reagerte absolutt ingen plass på det..! Hadde nok reagert på samme måte..

Alt til sin tid. Jeg reagerer hvis man hyler og skriker til ungene. Men noen ganger er det nødvendig å heve stemmen for å bli hørt.
Nå underviser jeg store "barn", men når det sitter 25 stykker å summer, så hender det at jeg må heve stemmen noe. Men jeg kjefter ikke på elevene, men jeg irettesetter[8D]

Vil heller si rolig og meget bestemt. Barn ville vel kallet det for streng-stemme..

Back
Topp