dere som jobber i oslo

Astrone~Laluna

Forumet er livet
Og bor utenfor Oslo,Hvor bor dere??
Snakka med svigermor i dag,hun bor i Kongsvinger.
Er visst mangen som pendler til og fra Oslo hver dag for å jobbe,derfra..
tar ca 1.time og 15min med tog.

hadde aldrig orka det jeg,er det mangen av dere som gjør sånnt noe??[:)]

jeg pendlet til oslo fra vestfold... aldri mer!!! [8D]

ORIGINAL: Tanketrollet

jeg pendlet til oslo fra vestfold... aldri mer!!! [8D]

kor lang tid tar det da??

bare toget tok 1 time og 20 min.. så kommer kjøreturen opp til stasjonen i tillegg, cirka 20 min...
men, pendling til stavanger var egentlig verre [8D]

bare toget tok 1 time og 20 min.. så kommer kjøreturen opp til stasjonen i tillegg, cirka 20 min...
men, pendling til stavanger var egentlig verre [8D]

ok,ja eg synst det høres mye ut altså,3 timer pendling om dagen lixom...[;)]
hun prøver å lokke oss østover men d måtte mannen ha jobba i oslo,vil ikke bo i Oslo..

så derfor lurer jeg på Hvor de bor de som ikke pendler i tiiimevis,når de jobber i Oslo[;)]

3 timer var i meste laget for meg... brukte cirka 5 timer når jeg studerte på Blindern, for da kom t-bane++ i tillegg...

men er mange steder du kan bo uten å pendle deg i hjel [8D]
drammen, asker, lier...
evt ski, ås på østfoldsiden
eller litt nordover, lillestrøm

Jeg jobbet i oslo før, da tok det meg ca 45 min til skøyen med bil..
Nå jobber jeg i Drammen og det tar med 25 min med bil. Det er passe synes jeg [:D]
Vi bor forresten 6 mil fra oslo.

3 timer var i meste laget for meg... brukte cirka 5 timer når jeg studerte på Blindern, for da kom t-bane++ i tillegg...

men er mange steder du kan bo uten å pendle deg i hjel [8D]
drammen, asker, lier...
evt ski, ås på østfoldsiden
eller litt nordover, lillestrøm

takk for svar,sjekke ut[:)][:)] vil på østsiden av oslo,så østfold og litt oppover mot kongsvinger[;)]
HVIS om atte men da,får se hva det blir til[;)] bare sjekker ut fåreløpig.

Bor i Skedsmo, og jobber på Majorstua. Bruker 40 min ++ på å komme meg dit med buss+t-bane.

Jeg bor i Ski. 20 min fra Oslo med bil.. men kollektiv så tar det en smule lengre tid.. nesten 1 time!! Dritt lei[8D] Men det går...

Vil anbefale maks 1 times reisevei. Lenger vei gjør at man blir både sliten og lei. Likevel er det mange som pendler fra Østfold til Oslo. HAHA, du skulle ha sett de trøtte typene på morgetoget [:D] Tror mange bruker toget til å sove en ekstra time da. Så alt er mulig om man vil. Sjekk ut www.trafikanten.no, så finner du ut hvor lang tid tog, buss, bane osv tar for å komme seg rundt i og til byen.

ORIGINAL: MorraTeFreja™

Hvorfor vil du ikke bo i Oslo? [:)]

Oslo er mer enn bare "Oslogryta"

det er det nok,er ikke kjendt i oslo,har bare vert der noen ganger,men liker ikke Oslo...........
vil bo mer på landet[;)] men jobb til mannen er mest i Oslo.
vil ha koselig hus med hage,som ikke koster sykt med penger[8D]
 Vi har det fint her og,flytter jo ikke til en tilværelse med mindre hus som koster mer[;)]

Vi bor utenfor Oslo, i Skedsmo! Kjempe fint sted, bruker bare 20 min til jobben min i Oslo! [:)]

Jeg bor i Oslo, og jobber i Oslo. Likevel bruker jeg en time til jobb hver vei. Sitter 2 timer på bussen hver dag. Man venner seg til det! [:)]

de regner vel aktuelle arbeidstakere til Oslo som alle i en radus på 10 mil. Det er faktisk mange som bor mye nærmere som bruker like mye tid som de fra Kongsvinger. jeg bor på Lørenskog og jobber i Oslo og bruker bare 20 min dør til dør. En times pendling hver vei er ikke uvanlig i Oslo, bor man på den ene siden av byen og jobber på den andre siden av byen utenfor knytepunktene, går det fort så lang tid ja.

Jeg har føst 10 min å kjøre til toget... så tar toget 55 min til oslo s.. så må jeg bytte tog.. og så ta toget 10 min til...;)
Regner med venting og sånt.. ca 1t 40 min fra dør til dør!!
OG det er UTEN [:@]NSB[:@] forsinkelser.. som det er MYE av... forrige uke satt vi i et glovarmt tog i 1,5t... altså 1,5t forsinket.. ikke noe moro!!
Jeg bryr meg ikke så mye om selve avstanden.. men at det heletiden er forsinkelser og sånt.. det er det som dreper lysten min..:!

Grunnen til at jeg jobber i oslo er fordi det var der jeg fikk min første jobb.. og jeg trenger noen år før jeg får erfaring nok til å søke nermere hjemme.. men jeg kommer nok til å gjøre det om noen år...!

-Pendler'n[;)]

ja,den jobben han har no jobber han mye hjemme fra da,men må innom kontoret noen ganger i uken,så hvis han hadde fått samme jobb i oslo hadde jo det funka fint,men får se hva fremmtiden bringer,greit å høre[:)]

Bor og jobber i Oslo. Bruker 10 minutter med bil, og ca 30 minutter med buss x 2

Jeg hadde ALDRI orket det!!
Jeg har bare 5 min til min jobb, og syns det er helt ypperlig!
Særlig når jeg har en liten i tillegg [:)]

Back
Topp