Dere som jobber i KIWI...

PrinsessaMi

Gift med forumet
Det var visst noen her...

Har dere fått invitasjon til kiwiaden i posten? Skjønte ikke en dritt jeg, da den hvite konvolutten plutselig begynte å spille[:D]

jupp kom i går den, frøkna begynte å digge når jeg åpna den, måtte flire litt da ja[8D] så nå har hun fått den og storkoser seg med den[;)]

Samboeren min jobber på Kiwi ved siden av skolen, og har ikke fått noen invitasjon.. Men det gjelder kanskje bare for de som jobber der fulltid?

ORIGINAL: MissSunshine

Samboeren min jobber på Kiwi ved siden av skolen, og har ikke fått noen invitasjon.. Men det gjelder kanskje bare for de som jobber der fulltid?

neida.. det gjelder alle fikk jeg beskjed om:)

ORIGINAL: PrinsessaMi

Det var visst noen her...

Har dere fått invitasjon til kiwiaden i posten? Skjønte ikke en dritt jeg, da den hvite konvolutten plutselig begynte å spille[:D]

hehe.. skit artig ide;) det skal de ha for.. blir kjempe bra opplegg!![;)]

Hadde gleda meg til å dra dit, treffe igjen de jeg gikk på kiwi-skolen med og kanskje noen av dere... men så er det konfirmasjon den søndagen da, og det var jo litt dumt...

Jeg fikk den Kiwiavisen i dag,men ingen invitasjon [:(]

Sjekk infotavla da[;)] Står der også, jeg har forstått det slik at rubbel og bit av kiwiansatte blir invitert. Sto om det i den forrige avisen[:)] Blir sikkert UTROLIG festlig men vet ikke om jeg skal enda[&:][8|]

Å, bli med æ, jenter.... jeg "får kanskje lov" til å dra likevel...[:D] (konfirmasjon til broren til sambo se)

Hadde vært morro å tatt et BV treff der[:D]

Jeg vet at alle er invitert og at det står på infotavla,men jeg har ikke fått invitasjon i posten [;)] Kommer sikkert i morra [:)]

Back
Topp