Dere som jobber i kiwi

Trollmor26

Forumet er livet
Aprilbarna`15
Dere som jobber i Kiwi, eller i andre dagligvarebutikker.

Hva har dere i timen? Hva er tilleggene på? Har dere mye ansinitet?
Er det forskjell på lønne hos en som er 100% fast ansatt og en annen ansatt?

Jeg har fått jobb på kiwi Og da stod det 127 kroner timen i kotrakten, men hun trodde det ble høyere. Kan det stemme da, at det går opp enda mer? Trodde ikke det var mulig jeg[8D]

Og hvordan jobber dere? Jeg har 100% stilling og skal jobbe 4 dager i uken.

Og, hvordan trives dere i jobben?

Er spent, jeg skal være med på en helt ny kiwi butikk [:)]

ORIGINAL: Bambling

ORIGINAL: *LilleVinkel*

Jeg har fått jobb på kiwi Og da stod det 127 kroner timen i kotrakten, men hun trodde det ble høyere. Kan det stemme da, at det går opp enda mer? Trodde ikke det var mulig jeg[8D]

Jeg vet ikke med de andre tingene, for jeg jobber ikke på kiwi. Men du må da ha ganske lange dager om du jobber 100% og 4 dager i uken...? [8|]

Trooor nå det var 4 dager hun sa. Vaktene går fra 0630 til 1500 og 1500 til 2330 [:)] Ooog, så er det ei mellom vakt på 4 timer som vi kanskje tar noen dager...

Heia!
Jeg startet i Kiwi for 4 år siden på 112,- timen, har steget med 4kr hvert år tror jeg..[:)] Har ikke mottatt lønn derfra på 1,5år så aner ikke hva jeg har nå når jeg starter igjen..
Er fast ansatt, stillingprosenten var på 75 når jeg gikk ut i perm (gjennomsnittlig de siste 9mnd). Jobba 100% de siste ukene, og gjorde alt av arbeid. Bestilte varer, ringte leverandører, låseansvar+++

Tilleggene mener jeg var på 24,-, 41,- og 80,- husker ikke hvilket tidspunkt de forskjellige tilleggene gjaldt på..

Håper du fikk noen svar du lurte på..[8D][:)]

Jeg vet ikke med de andre tingene, for jeg jobber ikke på kiwi. Men du må da ha ganske lange dager om du jobber 100% og 4 dager i uken...? [8|]

Trooor nå det var 4 dager hun sa. Vaktene går fra 0630 til 1500 og 1500 til 2330 [:)] Ooog, så er det ei mellom vakt på 4 timer som vi kanskje tar noen dager...

En 100% stilling er vel 37,5 timer i uka vanligvis? Og 40 enkelte steder, hvis jeg ikke tar feil? Er ikke helt sikker på antall timer [:)]

Godt mulig jeg har misforstått noe altså. Og at det kanskje kommer inn noen helger?
For jeg fikk 100% stilling, og det stod det i kontrakten [:)] Var litt stressa fordi jeg skulle rekke flyet mitt.

En 100% stilling er vel 37,5 timer i uka vanligvis? Og 40 enkelte steder, hvis jeg ikke tar feil? Er ikke helt sikker på antall timer [:)]

Edit: Det som jeg regner som vanlig 100%-stilling er 5 dager i uka, 8 timer om dagen minus lunsjpause. [:)]
Men så lenge du får nok timer er det jo ikke noe å klage på [:D]

På kiwi'en jeg jobber i får vi betalt matpause...[:)]

(ikke kiwi da..) Da jeg jobbet 100% var det 3 dager i uken 8-3 og 2 kvelder 11-7 og annenhver lørdag 9-3.

ORIGINAL: pandalise

(ikke kiwi da..) Da jeg jobbet 100% var det 3 dager i uken 8-3 og 2 kvelder 11-7 og annenhver lørdag 9-3.

Da kan det være noe sånt der jeg skal også da [:)]

Her ser du lønssatsene og tilleggen til butikkmedarbeidere: http://butikksjef.com/wordpress/?page_id=494

Kiwi foholder seg til tariff... og annsyditet skal spille en rolle selvfølgelig..men kommer jo helt ann på sjefen også da

ORIGINAL: solo super

Kiwi foholder seg til tariff... og annsyditet skal spille en rolle selvfølgelig..men kommer jo helt ann på sjefen også da

Ja, det gjør nok sikkert det også.
Får vel bare vente enda mer i spenning [:)]

Jeg jobber på Kiwi, har 80% og jobber 4 dager i uka. (I gjennomsnittet 30 timer i uka.)
Jobber annenhver helg, og har 136.50 i timen +tillegg da.

Jobber i Kiwi butikk og har 154, et eller anna. (høyeste lønnstrinn) har 75 % stilling (28 t i uken). Stortrives i jobben og kunne ikke tenkt meg noe annet [:D] Helt super sjef, kjempegode arb.kollegaer veldig godt arbeidsmiljø også må eg sei at vi e en kjempegooood butikk[;)][:D][8D]

Eg har jobbd i mega butikk i 10 år. Har 155 kr timen. Høyeste lønnstrinnet. Får og tillegg hvis eg jobbe kveld. Men d gjør eg sjeldent. Jobbe 93%

Jeg jobber deltid på meny.. har 128,95 i timen.. får som regel ikke tillegg fordi jeg jobber for lite.. er student..

du skal jobbe lange dager for å få 100% på 4 dager i uka... jeg har stilling på 93% i kiwi.. og jeg jobber 5 dager i uka.. (vanlige vakter)

Back
Topp