Dere som jobber i helsevesenet... (og andre som vil lese)

*Snuppo+1+1*

Forumet er livet
VIP
Du vet du har jobbet lenge I HELSEVESENET, når... 

-Familiemedlemmene dine må ha en temperatur på 40.3, eller mangle en kroppsdel, før de oppnår din sympati. 

-Du har lyst til å henge et skilt hvor det står STENGT på vaktrommet etter kl 0200 ... 

-Du har blærekapasiteten til fem mennesker. 

-Du sier: "Nå kommer det et lite stikk", mens du holder en seks centimeter lang nål over pasientens vene.... 

-Du spiser mat som har gått gjennom flere prosesser enn en datamaskin. 

-Du tror en forbannelse vil iverksettes, hvis du sier: "Jøss, så stille det er!" 

-Det første du legger merke til hos fremmede mennesker, er om de har gode vener du kan stikke i. 

-Du har lyst til å holde et seminar om hvordan begå selvmord på den riktige måten.

-Du planlegger frihelgene dine ett år i forkant. 

-Du tror det meste kan fikses med litt tape. 

-Ditt favoritt hallusinogen er utmattelse. 

-Du skulle ønske koffein kunne administreres intravenøst. 

-Immunsystemet ditt er så godt utviklet at det kan angripe ekorn i hagen din. 

-Instinktet ditt sier at du må spise stående og sluke maten, selv når du er på en fin gourmet restaurant. 

-Du har et alter hjemme, til ære for han som oppfant Haldol. 

-Du er den eneste som ikke får lov til å snakke om jobben når familien spiser middag. 

-Du blir veldig, veldig skremt når en pasient er stille. 

-Du vet at graden av sykdom er omvendt proporsjonalt med graden av klaging. 

-Du har ingen problemer med å nyte kaffen din, mens pasienten skriker av et nyrestensanfall.....

(jeg jobber ikke i helsevesenet,men syns dette var litt morsomt)

Dollface skrev:
hahaha... det stemmer så j........... godt

! hehe

Jeg <3 Haldol.

Dollface skrev:
hahaha... det stemmer så j........... godt

*Snuppo+1+1* skrev:
Du vet du har jobbet lenge I HELSEVESENET, når... 

-Familiemedlemmene dine må ha en temperatur på 40.3, eller mangle en kroppsdel, før de oppnår din sympati. 

-Du har lyst til å henge et skilt hvor det står STENGT på vaktrommet etter kl 0200 ... 

-Du har blærekapasiteten til fem mennesker. 

-Du sier: "Nå kommer det et lite stikk", mens du holder en seks centimeter lang nål over pasientens vene....

-Du spiser mat som har gått gjennom flere prosesser enn en datamaskin. 

-Du tror en forbannelse vil iverksettes, hvis du sier: "Jøss, så stille det er!" 

-Det første du legger merke til hos fremmede mennesker, er om de har gode vener du kan stikke i. 

-Du har lyst til å holde et seminar om hvordan begå selvmord på den riktige måten.

-Du planlegger frihelgene dine ett år i forkant. 

-Du tror det meste kan fikses med litt tape. 

-Ditt favoritt hallusinogen er utmattelse. 

-Du skulle ønske koffein kunne administreres intravenøst. 

-Immunsystemet ditt er så godt utviklet at det kan angripe ekorn i hagen din. 

-Instinktet ditt sier at du må spise stående og sluke maten, selv når du er på en fin gourmet restaurant. 

-Du er den eneste som ikke får lov til å snakke om jobben når familien spiser middag. 

-Du blir veldig, veldig skremt når en pasient er stille. 

-Du har ingen problemer med å nyte kaffen din, mens pasienten skriker av et nyrestensanfall.....

(jeg jobber ikke i helsevesenet,men syns dette var litt morsomt)

Hahaha, det stemte alt for godt. 13 år i helsevesenet har tydeligvis blitt for mye for meg.

Hehe. Stemmer på så vanvitti mange punkter :p

Haha, det eeer så sant!

Haha, kjente meg igjen på mange punkter der! emoticon

O M G

Du planlegger frihelgene dine ett år i forkant.
Du skulle ønske koffein kunne administreres intravenøst. 

Ja.....
Nuff said 

Hehe.. Kjente meg veldig godt igjen i mange av de punktene ja.. Mannen min synes veldig synd på seg selv om han er syk/skadet og føler absolutt ikke at jeg har nok medlidenhet med ham... Han kom hjem en gang og hadde vært så "lur" at han hadde putta hånda inn i en motor (som gikk) og kutta en finger på en vifte.. Han var hvit i ansiktet og veldig preget, hadde en halv tørkerull surra rundt hånda og det hele så i det hele tatt veldig dramatisk ut.. Når jeg surra opp alt så jeg at det var jo bare et lite kutt som riktignok blødde mye.. Han ble dødsfornærma når jeg forklarte at a)fingeren var IKKE kuttet av og b)nei, han trengte ingen sting og c) det var bare et lite kutt.... Tror ikke enda han har helt tilgitt meg for den gitt..... Hehe..

Back
Topp