Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Er dere sykemeldt?? Og hvorfor? Og hvis dere er sykemeldt med prosent, hvor mange? Jeg er 20%, men skal på kontroll på onsdag å høre om jeg kan få høyere prosent pga bekkenet mitt
Jeg jobber i bhg. Første dag på jobb idag faktisk etter å hatt permisjon med første mann. Men jeg jobbet 50 og 60% de 3 siste mnd i fjor før jeg tok ferie og gikk ut i permisjon. Og det var pga bekkenet mitt at jeg var sykemeldt, jeg kunne ha blitt 100% men valgte selv å ta 50 og 60% fordi jeg ville jobbe mest mulig pga opptjening av ferie og feriepenger.
jeg jobber i barnehage, er 100% sykmeldt pga et kne. Fikk beskjed om at det var helt umulig for jobben å ha meg delevis i jobb. vanskelig med vikarer[:(] Men de fleste på min jobb har jobbet til ca 4-5 uker før fødsel.
Jeg jobber i barnehage, foreløbig er jeg fortsatt i 100% stilling og håper jeg klarer å fortsette med det. Krysser fingrene[:)] Men kjenner at bekkene mitt er ikke like enig bestandig[&:]
ego jobbe i barnehage å e fortsatt i full jobb..e 21+2 uker..kjenne d blir tungre å kunne hatt mær energi, men eg håpe fortsatt å kunna fortsetta me d men kan henda eg må gå litt ner ittekvart at eg jobbe ihvetfall 50%..har ingen plager å har kje hatt d te nå heller så føle meg ganske heldige[:D]
jeg jobber i bhg men er ikke sm. men føler meg jo i fin form så da er det greit. jobber på småbarn, men får de største der til å klatre litt. og andre hjelper ellers til hvis det er noe som er veldig tungt. ellers blir det en del hjelping fra gulvsittende, men det tror jeg ikke er så enkelt hvis man har problem med bekken.
har ei vennine som jobber på andre småbarn avd vår og hun er 100% sm pga bekkenplager. så tror det kommer helt ann på. har vært 100% sm i alle mine 3 tidligere svangerskap uavhening av hvor jeg har jobbet. er jo viktig å høre på singnalene fra kroppen også. men går kanskje ann og prøve 50% i noen få uker å se om det holder. men er du skikkelig plaget så er det ikke sikkert det er verdt det. skal jo gjerne ha ett bekken som fugerer etter svangerskapet også.
jeg jobber i bhg og har vært sykemeldt 100% pga kvalme... hyperemesis som dem kaller det(også innlagt pga dette i beg av januar), itilleg har jeg 0 matlyst, eneri og overskudd. Så tror nok det tar lang tid før jeg er tilbake... Jordmor ville jeg skulle fungere normalt hjemme før vi skulle vurdere å sende meg tilbake i jobb... Og der er jeg basolutt ikke enda[&:]
Jobbe i barnehage - ikke sykemeldt. men kjenner eg begynne å merke det i halebein at det verke - men har det bedre så lenge eg går tur, noe me gjør annen hver uke med de 16, 4-5åringene på gruppen min.
Jeg jobber i bhg, og har ikke hatt en eneste sykedag siden jeg ble gravid. Og fortsatt i super form, så for øyeblikket virker det som en evt. sykemelding er langt unna. Men kan selvfølgelig snu fort...[:)]
Jeg er på småbarnsavdeling og fortsatt i 100% jobb[:D] Fungerer veldig bra på jobb enn så lenge og nyter det! Problemet er når jeg kommer hjem til ungene mine da..og huset som står på hodet[&:] Orker ikke stort etter 7,5 timers jobb, middagslaging, lekselesing og legging av barna.
Meeen det får gå for en stund til[:D] Men kan bli godt med en dag hjemme etterhvert tror jeg!