Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: RedElf
Jeg er selv ped.leder og er ikke spesielt sjefete av meg. Tror de fleste jeg jobber sammen med ser meg mer som en veileder enn sjef. De får løse utfordringen slik de ønsker og om de føler de trenger en hjelpende hånd så er jeg der. jeg mener at alle har ansvar for sin egen hverdag. Dette betyr at jeg forventer initiativ, engasjement og en bevissthet i hverdagen av mine assistenter/ barne- og ungdomsarbeidere.
Som ped.leder derimot kan det være vanskelig å vite hvor tydelig man skal være i sin rolle som leder. Får ofte høre at det er kjedelig at jeg så masse på møter. De syntes det er dårlig gjort at jeg har ubunden tid.
Tror nok barnehagen alltid har hatt en veldig demokratisk og flat struktur i forhold til arbeidroller, men etter hvert som barnehagen stadig ilegges mer pedgogikk, lover og regler blir det mer arbeid på ped.lederen. Dette gjør kanskje at forskjellene mellom rollene blir større enn før og at litt av frustrasjonen kommer pga det.