Jobber som ped. I Bhg. Småbarn. Med første ble jeg tvangs sykemeldt i uke 32. Jeg hadde då så masse kynnere at legen sa at om jeg ikke roet ned ville jeg føde for tidlig. Ble da 50%. Pga fall ble jeg 100% sykemeldt i to uker før jeg gikk ut i permisjon. Jeg kjente etter at jeg ble sykemeldt første gangen at dette skulle jeg ha gjort mye før! Jeg hadde da gått i tre mnd uten å orke noen ting annet enn jobb. Være med venner, gjøre sosiale ting med samboeren, husarbeid. Det var helt tomt for energi og jeg tilbragte dagene på sofaen. Til den dagen idag angrer jeg meg at lot det gå så lang tid. Ingen på jobb som satte pris på det uansett. No har jeg et nytt arbeidssted med folk som setter pris på meg, men denne gangen er jeg bestemt meg for at jeg skal kunne ha et liv etter jobb. Har jo barn, hund og mann og ta vare på og. Så blir jeg sliten og det blir tungt skal jeg tenke på min egen helse. Med første var jeg ikke kvalm, men trur kvalmen smyger seg innpå nå, hvertfall ingen matlyst og gått ned i vekt. Er seks uker på vei på torsdag.
Ihvertfall husk det! Tenk på deg og ikkje på jobben!