dere som jobber i bhg, ang svangerskap...

• Trådstarter Trådstarter * supermeg*
  • Opprettet Opprettet
S

* supermeg*

Guest
JObbet dere til permisjonen startet? Altså 3 uker før termin? Eller ble dere sykemld ol tidligere? Er en slitsom jobb å ha når en er gravid.

nei.... jeg var sykemldt litt i begynnelsen pga kvalme og kynnere... hadde ferie i sommeren, og begynte i aug i 60%... og ble 100% sykmeldt i sept, gikk ut i perm 1 nov..... var veldig plaget med kynnere!!

Ble selv sykemeldt rundt 20 uke eller noe slikt. Bekkenløsning og barnehage passer virkelig ikke.. Er jo ikke mulighet til å tilrettelegge heller. Men kjenner noen som holdt lenger da. men selv uten bekkenløsning holdt de ikke helt til permisjonen skulle starte. Hardt fysisk, og belastning for kroppen. Skal være litt forsiktig med magen og babyen..

ORIGINAL: koglu

Ble selv sykemeldt rundt 20 uke eller noe slikt. Bekkenløsning og barnehage passer virkelig ikke.. Er jo ikke mulighet til å tilrettelegge heller. Men kjenner noen som holdt lenger da. men selv uten bekkenløsning holdt de ikke helt til permisjonen skulle starte. Hardt fysisk, og belastning for kroppen. Skal være litt forsiktig med magen og babyen..

hm..dårlig sjef eller pedagogisk leder som ikke kunne tilrettelegge, vi hadde en som gikk gravid, med bekkenløsning og hun jobbet helt fint til det siste. alt er mulig!!!!handler om vilje og gode løsninger

flere erfaringer?? hadde et annet yrke sist jeg gikk gravid, gikk mye og måtte stå en del... husker jeg var såååå sliten i ryggen og magen.. bhg er tyngre.. litt spent på hvordan ting blir.. Jeg hater å ikke vite[:-][;)]

ORIGINAL: tigergutt4

hm..dårlig sjef eller pedagogisk leder som ikke kunne tilrettelegge, vi hadde en som gikk gravid, med bekkenløsning og hun jobbet helt fint til det siste. alt er mulig!!!!handler om vilje og gode løsninger

forskjell på bekkenløsning også[;)] noen går på krykker, andre klarer nesten ikek gå... Noen hgar milde varianter[:)] 

Jeg var sykemeldt hele svangerskapet da jeg gikk konstant kvalm og kastet opp flere ganger om dagen i 7 1/2 mnd og fikk bekkenløsning oppå det hele...

ORIGINAL: Tvilling74

Jeg var sykemeldt hele svangerskapet da jeg gikk konstant kvalm og kastet opp flere ganger om dagen i 7 1/2 mnd og fikk bekkenløsning oppå det hele...

huff... stakkars deg da[&o]

ORIGINAL: * supermamma*

ORIGINAL: tigergutt4

forskjell på bekkenløsning også[;)] noen går på krykker, andre klarer nesten ikek gå... Noen hgar milde varianter[:)] 

selfølgelig er det det!!!

ORIGINAL: * supermamma*

ORIGINAL: Tvilling74

huff... stakkars deg da[&o]

Ja det var ikke så veldig gøy.. Men alikevel ønsker jeg å bli gravid igjen [:D]

Jeg går 100% sykemeldt nå. Når sykemeldingen går ut har jeg vært sykemeldt i 4 måneder pga kvalme[:'(]

Etter dette MÅ jeg på jobb en full dag, om ikke får jeg ikke 100% betaling siden det er en ny stilling, så jeg må "tiltrå" den med minimum èn full dag[X(]
Tviler på jeg kommer til å klare å gå rett på 100% igjen etter fire måneder i dass, så etter den fulle dagen må jeg få 50-60% sykemelding eller noe...

Skal være på småbarnsavdeling og i en helt ny barnehage, så ser for meg en del bæring på barn+ at barnehagen består nesten enestående av trapper....Kan ikke si jeg gleder meg,selvom det skal bli godt å få noe å gjøre[8|]

Back
Topp