Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oj,så bra! Søkte permisjon uten lønn første uken selv, men fikk blankt avslag på det i hele august pga tilvenning der jeg jobber. Skjønner jo at det også er viktig, men mine barn er også det. Får 1,5 dag hvertfall, og muligens noe mer håper jeg. Men føler det er veldig vanskelig, og at JEG er vanskelig...Jeg fikk faktisk begynne på jobb en uke senere enn jeg måtte slik at hele uka kunne gå til tilvenning. Hadde henne i samme barnehage som jeg jobbet i.
Oj,så bra! Søkte permisjon uten lønn første uken selv, men fikk blankt avslag på det i hele august pga tilvenning der jeg jobber. Skjønner jo at det også er viktig, men mine barn er også det. Får 1,5 dag hvertfall, og muligens noe mer håper jeg. Men føler det er veldig vanskelig, og at JEG er vanskelig...
Nei, altså de nekter jo ikke. Men jeg får ikke ulønnet perm som jeg ønsket en hel uke. Og pappaen tar jo litt han og, så de to første dagene blir en av oss der hele dagen, dag tre og fire må vi bare dele litt, så en leverer sent og en henter tidlig, det må jeg bare få lov til... Tror det blir en tøff tilvenning her, men håper jeg tar feilVi har i grunnen vært heldige.
Jeg var sykmeldt når eldste begynte, så vi hadde god tid.
Når yngste begynte fikk hun starte i bhg en god stund før samboer begynte på jobb igjen (han er lærer), så brukte god tid der og. Pluss at hun bare begynte 80%
Men er litt spesielt at en bhg "nekter" god tilvenning for egne ansattes barn... De bør jo vite hvor viktig tilvenning er...
Jeg hadde nok fått 3 dager hadde det ikke vært for at samboer likevel var hjemme.