S
**SunFlower**
Guest
hva har dere i TIMELØNN?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hmm, syns det er veldig dårlig betalt180 i timen (pedleder med full ansinitet)
Kun ved forhandlinger ja.Hmm, syns det er veldig dårlig betaltnår og hva gjør at dere får høyere lønn? Er det kun ved forhandlinger?
Blir provosert av at noen yrker rett og slett ikke blir satt pris på. Fatter ikke at det er mulig at det er så liten fokus på utdanning og omsorgsyrker. Både ift lønn, bemanning, og generelt innhold. Barnehagen er jo alfa omega!Kun ved forhandlinger ja.
Utdanningsforbundet synes jeg bare jobber for lærere i skolen.
Kunne ikke vært mer enig! Det resulterer i dårligere kvalitet for barna til syvende og sist.Blir provosert av at noen yrker rett og slett ikke blir satt pris på. Fatter ikke at det er mulig at det er så liten fokus på utdanning og omsorgsyrker. Både ift lønn, bemanning, og generelt innhold. Barnehagen er jo alfa omega!
Kun ved forhandlinger ja.
Utdanningsforbundet synes jeg bare jobber for lærere i skolen.
Kommer Ann på kommune og om det er privat. 4-års ansiennitet i PBL gir 404 000,- i året.Trodde minstelønna til pedleder var nærmere 419 000? Men det er kanskje med full ansiennitet?
Jeg har 455 000 i årslønn, men 20 av dem er pedledertillegg, tror jeg. Og så jobber jeg bare 80%, så blir jo mindre.
Timelønna aner jeg ikke. Over 200 i alle fall.
180 i timen (pedleder med full ansinitet)
180 i timen (pedleder med full ansinitet)
Blir provosert av at noen yrker rett og slett ikke blir satt pris på. Fatter ikke at det er mulig at det er så liten fokus på utdanning og omsorgsyrker. Både ift lønn, bemanning, og generelt innhold. Barnehagen er jo alfa omega!
Kan jeg spørre hvor du jobber da? Har du 180kr i timen er jo det 339 000 i årslønn.. De fleste barnehager har jo tariff...180 i timen (pedleder med full ansinitet)
Har visst skrevet feil for jeg regnet på litt forskjellige tall. Hadde 180 da jeg begynte i den jobben jeg har nå med 5 års ansiennitet 340000 i året). Nå har jeg 200 i timen. Det er tariff gjennom pblKan jeg spørre hvor du jobber da? Har du 180kr i timen er jo det 339 000 i årslønn.. De fleste barnehager har jo tariff...
Jeg begynte på 295000 i året, det er noen år siden nå daTrodde minstelønna til pedleder var nærmere 419 000? Men det er kanskje med full ansiennitet?
Jeg har 455 000 i årslønn, men 20 av dem er pedledertillegg, tror jeg. Og så jobber jeg bare 80%, så blir jo mindre.
Timelønna aner jeg ikke. Over 200 i alle fall.