Dere som jobber i barnehage

Lille*Tigergutt

Glad i forumet
Hva tenker dere når et av barna aldri vil være med foreldrene hjem?[:)] 

Barnet blir glad for å se mamma eller pappa, men vil ikke være med hjem likevel. Innimellom er det en del skriking under på kledning fordi barnet ikke vil hjem, men som oftest går påkledningen greit[:)]

helt vanlig. :)

barnet er sikkert opptatt i lek når dere kommer, og vil gjerne leke videre.  det har ikke noe med dere som foreldre å gjøre. :)

Ikke uvanlig!!! ; )
Foreldrene kommer jo som oftest midt i en lek - og det er jo ikke noe moro såklart!

Godt å høre at det ikke bare er mitt barn som er slik, og at dere ikke tenker negativt om foreldrene av den grunn[:)] 

ORIGINAL: Lille*Tigergutt

Barnet blir glad for å se mamma eller pappa, men vil ikke være med hjem likevel. Innimellom er det en del skriking under på kledning fordi barnet ikke vil hjem, men som oftest går påkledningen greit[:)]

Jeg har aldri reagert på det hvertfall[:)] Mange av barna hos oss har ingen planer om å bli med foreldrene hjem når de kommer. Jeg hadde kanskje reagert om det var hver dag og barnet ikke viste glede for å se mor eller far[:)]

ORIGINAL: LillianneLie

ORIGINAL: Lille*Tigergutt

Jeg har aldri reagert på det hvertfall[:)] Mange av barna hos oss har ingen planer om å bli med foreldrene hjem når de kommer. Jeg hadde kanskje reagert om det var hver dag og barnet ikke viste glede for å se mor eller far[:)]

Han blir heldigvis glad når han ser oss, men har ikke tid å bli med hjem[:)]

Æ tænke ikke at ungan ikke e gla i foreldran sine ihvertfaill... men e sjøl redd for at folk ska tru det om mæ..for min vil IKKE bli me heim![8D]

ORIGINAL: Windy

helt vanlig. :)

barnet er sikkert opptatt i lek når dere kommer, og vil gjerne leke videre.  det har ikke noe med dere som foreldre å gjøre. :)

samme her.. Jeg opplever det samme med min sønn også..

Jeg tenker at barnet trives i barnehagen!

Ganske vanlig ja. Går jo ikke direkte på foreldrene selfølgelig, men mer på at det ikke alltid er kjekt å gå fra leken en var inne i[:)]
ORIGINAL: #Åsen#

Ikke uvanlig!!! ; )
Foreldrene kommer jo som oftest midt i en lek - og det er jo ikke noe moro såklart!

Jeg tenker at det er kjipt for foreldrene.

Men i barnehagen er det helt vanlig, ikke alltid det passer å bli henta! [8D][:D]
Midt i lek, midt i et spill... hadde passa bedre å bli henta om et par timer kanskje. Hehe

ORIGINAL: Lykkeliky

Jeg tenker at barnet trives i barnehagen!

Signerer[:D]

Håper ikke de tenker så mye, for jeg har ved noen tilfeller gått hjem igjen, og kommet tilbake om 30 min.

Hahahah

kommer helt an på når de blir hentet det er...er bare bra at barna har det så bra i barnehagen at de ikke vil hjem, et tegn på at de trives det[:)]

Tar det som et kompliment - de trives godt i barnehagen! [:)]

Som andre har nevnt, foreldrene kommer som regel når det passer barnet dårligst - midt i lek eller under måltid!

UTEN noen andre betenkelige sitasjoner så tenker jeg ingenting annet enn at ungen trives i barnehagen og at det er helt vanlig å ikke ville avbryte lek for å gjøre kjedelige ting som å kjøre bil og vente på middag osv[8D]

Back
Topp