Dere som jobber i barnehage.. vannkopper

mammatileijente

Forumet er livet
VIP
Jenta mi fikk vannkopper forrige fredag.. altså nesten 1 1/2 uke siden...

Alle på kroppen og hodet har tørket inn.. men hun har en blemme mellom tærne.. og 2 små blemmer på fingrene.. de er små..men ser at det er blittelitt veske i de..

Ville dere tatt henne imot i barnahagen i morgen?

De sier vel at alle blemmene skal være sprukket/tørket?

ORIGINAL: Destiny85

De sier vel at alle blemmene skal være sprukket/tørket?
er i hvertfall det som står på skjemma i barnehagen der unga våres går

Jeg ville ventet til alle prikkene hadde tørket inn. Ihverfall de på hendene! Om det er noen få under klærene, som ingen ser, hadde ikke vært så nøye på. Er du i tvil, så ring barnehagen og spør i morgen:)

ORIGINAL: Trultan

Jeg ville ventet til alle prikkene hadde tørket inn. Ihverfall de på hendene! Om det er noen få under klærene, som ingen ser, hadde ikke vært så nøye på. Er du i tvil, så ring barnehagen og spør i morgen:)

Sier meg enig med Trultan[;)]

ORIGINAL: MammaKarri82

Hør med barnehagen om hun kan komme hvis du setter på plaster på fingrene[:)]

'Det var det legevakten sa også nå når jeg ringte.. men jeg tenker at jeg egentlig vil at hun skla være hjemme til alt er skorpet inn.. men får så dårlig samvittighet ovenfor jobben.. vet at man ikke kan tenke sånn.. men arb.rettighetene mine går ut den 060411.. og da skal jeg over på AAp.... har akkurat selv vært hjemme i 1 mnd pga en stor innvendig neseoperasjon.... så jobber jeg 4 dg.. så kommer koppene.. hehe

ORIGINAL: ~ theskj ~

ORIGINAL: Trultan

Sier meg enig med Trultan[;)]

Ja.. og er vel hendene som smitter mest.. hun har en på tåa også.. men den er jo beskyttet av strømpebukse..

Erik ble sendt hjem igjen fra barnehagen pga to små inne i håndflata som vi ikke hadde sett,så hvis de ikke tørker i løpet av natta bør ho nok være hjemme i morra også [:)]

Back
Topp