dere som jobber i barnehage,skole etc..(sko)

Jeg har Sorell-sko og varmedress fra Europris.

Jeg var vikar i bhg forrige vinter, og brukte impregnerte (skrives det sånn...?) UGGs, boblebukse og jakke. Funket helt greit, men hadde jeg jobbet der fast, hadde jeg nok investert i en heldress og litt andre sko, tror jeg.

Har ingen spesielle vintersko. Bruker noen billige slags støvletter med for inni. Eller joggesko. Har nå kjøpt noen joggesko med for inni, får se åssen de er før jeg kjper noe skikkelig. Vinterdress fra europris.

Reima dress og Viking goretex

Jeg jobber i bhg.. Sønnen min skal ha Viking Goretex vintersko (har bare ikke kjøpt de enda) også har har Reima vinterdress.

Wesaas dress og cherrox og viking vintersko:-)

anbefaler columbia sine sko! selges på obs! gooode sko! :D

Jobber i barnehage, har ecco vintersko og reima og reflex vinterdress. 

Haha.. Trodde du mente til barna.. :P Men har Bergans skalljakke, nike vinterbukse og timberland mukluk støvler med ekstra ullsåle siden de er eldgamle og slitte. 

Leste nå at det var meg dere mente :P

Selv har jeg Viking vintersko og fornøyde med dem. De er på 4 eller 5 året nå, så tror jeg skal kjøpe nye da..

Bruker Bergans bukse og Stormberg jakke, med ull i forskjellig tykkelser under. LIKER IKKE varmedress... Svigermor har strikket ullbukse, også har jeg en sånn ullvang ullgenser. :) GODT og varmt, og bevegelig. Også er det lett å ta av hvis vi skal gå ut og sånt..

kjeledress får jeg så vondt i nakke7skuldre av. (har nakkesleng)  så blir boblebukse og tykk jakke.  buksen fra spar kjøp, helt super.

sko er goretex timberland tror jeg det var.

Vi får sko og yttertøy til å bruke på jobb, så er litt usikker på merkene, men tror kanskje skoa er fra Columbia. De er i hvert fall veldig varme, og veier nesten ingenting.
Bruker mest boblebukse og tykk jakke. Har heldress også, men syns det er grusomt.

Jobber i skole. Har Salomon vintersko og Bergans jakke/bukse med ulvang-ull under (bergans fordi jeg fikk av forledrene mine og ulvang fordi jeg synes den er best).

I fjor vinter "konverterte" eg til Dock Boots. Herleg! Brukte dei gjennom forrige vinter, med ullsokkar nedi. Hadde eit par ullsåler og, men det vart for varmt.

Eg har og eit par høge fjellstøvlar (gore tex) av eitt eller anna merke, men dei brukar eg berre dersom eg skal gå tur. På jobb i bhg er dock boots rikeleg komfortable og varme. Og dei held meg tørr på føttene uansett kor mykje slaps og regn det er. Har ikkje prøvd dei i under -10 eller så, sidan eg bur på Vestlandet.

Har ein varmedress som ex'en ikkje skulle bruke på jobb lengre... Heime har eg ein frå Europris eller noko slikt. Funkar fint, men igjen - eg bur på Vestlandet - så ofte må eg uansett ha regntøy. Har H/H regnjakke og ei Norheim(?) bukse. Og så varierar eg med antall lag ull under.

har viking sko og bruker bergans allværs jakke og bukse. Skal kjøpe en stormberg dress når jeg skal tilbake i jobb etter permisjon 

Bruker overtrekksbukse og vinterparkas og lag på lag med ull under, alt ettersom, som sko har jeg noen sånne svarte med for inni med snøring og kraftige såler (husker ikke merket og orker ikke gå i bua og sjekke:)

Live2Learn skrev:
anbefaler columbia sine sko! selges på obs! gooode sko! :D

signerer, aldri vært kald i disse. Bruker hel dress fra felleskjøpet.(rød og sort) :)

Back
Topp