Dere som jobber helger

Piper Chapman

Gift med forumet
Hva jobber dere med og hvor ofte har dere helger ?? Tar dere ekstra i ukene også ??

Jobber selv annenhver helg + ekstra . Jobber i bofelleskap og vikar på gamle jobben som det trengs det er sykehjem.

Jobber i helsevesenet, hver 3.helg...

Ja hender jeg tar ekstra.. Men sjeldent sånn at jeg har færre enn 3 fridager i uka.. 

Jobber som frisør og jobber annhver helg.

Jobber på sykehjem. Hver 3 helg, noen ganger en ekstravakt i frihelger. I uka jobber jeg gjerne 3-4 dager. 

Har 50% stilling i hjemmesykepleien. Jobber fast 3.hver helg og har ikke noe ønske om å utvide dette på fast basis - så Jens kan ta meningene om "dugnad og annahver helg" og stappe en viss plass.

Jeg jobber ukedager også - 2-3 dager i uka. Det hender jeg tar ekstravakter i sona mi, eller i en annen sone, men prøver å unngå helgevaktene. 
Helgene blir veldig hellige når man jobber fredag-lørdag-søndag.... 

Jobber dagtid hele uken, samt hver 6 lørdag halv ni til to;)

jobba 20 år i resturant og reiselivsbransjen.
Har alltid jobbet annenhver helg? at svømminga tar de helgene som ikke er arbeidshelg.
Nå går jeg og venter på en leddprotese og har ikke vært i jobb på snart 3 år...utenom svømmebiten da(fortsatt hver 2 helg)..og har nettopp begynt som førstehjelps instruktør. Der blir det også en del helgejobb framover

Jobber 3 helger på 8 uker. En helg med nattevakter, en helg med fredag kveld, lørdag dag og søndag kveld, en helg med fredag kveld, lørdag kveld og søndag dag. Jeg jobber 100% turnus, så de ukene jeg jobber helg har jeg fri to av dagene i uken (mandag og tirsdag eller onsdag og torsdag). Det hender innimellom at jeg jobber ekstra på disse dagene.

Jeg jobber annenhver helg fre-lør-søn i et botiltak for psykisk utviklingshemmede. Tar også ekstravakter når jeg ikke er på jobb i den andre jobben min. Blir mye jobb, og kunne godt tenkt meg å bare jobbe hver 3. eller 4. helg..

Har 100% fast stilling som sykepleier på sykehjem, og jobber fast hver 3. helg. Kan ikke ta på meg ekstra uten overtid, og det er det sjelden vi får lov til. Da jeg var student, jobbet jeg fast hver 3. helg, og tok på meg ekstra alle andre helger. Hadde svært sjeldent fri.

jobber på sykehjem 3 vær helg og alt et ekstra jeg kan få men det er lite :(

annenhver lørdag, hver onsdag og torsdag. Ja også studerer jeg full tid.

Jobber i klesbutikk og jobber hver andre helg. Fredag kveld (stenger kl 19) og lørdag (stenger kl 18). Men nå har jeg permisjon

Jeg jobber 80% på et sykehjem med jobb hver tredje helg. Jeg tar sjelden ekstravakter, og om jeg gjør et det ikke i helgene. De er hellig for familien min.

jobber i hjemmesykepleien. 70% stilling. Jobber hver tredje helg. Fred, lørd, sønd. Og ekstravakter de dagene jeg kan, så jobber ca 100% med ekstravakter. Jobbet annenhver helg i mange år og synes det er så deilig med hver tredje nå:) spesielt etter at man har fått barn:)

¤Woolfmother¤ skrev:
annenhver lørdag, hver onsdag og torsdag. Ja også studerer jeg full tid.

Så flink du er! Hva studerer du?

Jobber 50 % natt på sykehus og jobber hver 4.helg

Back
Topp