Dere som jobber helger

Piper Chapman

Gift med forumet
Hva jobber dere med og hvor ofte har dere helger ?? Tar dere ekstra i ukene også ??

Jobber selv annenhver helg + ekstra . Jobber i bofelleskap og vikar på gamle jobben som det trengs det er sykehjem.

Jobber i helsevesenet, hver 3.helg...

Ja hender jeg tar ekstra.. Men sjeldent sånn at jeg har færre enn 3 fridager i uka.. 

Jobber som frisør og jobber annhver helg.

Jobber på sykehjem. Hver 3 helg, noen ganger en ekstravakt i frihelger. I uka jobber jeg gjerne 3-4 dager. 

Har 50% stilling i hjemmesykepleien. Jobber fast 3.hver helg og har ikke noe ønske om å utvide dette på fast basis - så Jens kan ta meningene om "dugnad og annahver helg" og stappe en viss plass.

Jeg jobber ukedager også - 2-3 dager i uka. Det hender jeg tar ekstravakter i sona mi, eller i en annen sone, men prøver å unngå helgevaktene. 
Helgene blir veldig hellige når man jobber fredag-lørdag-søndag.... 

Jobber dagtid hele uken, samt hver 6 lørdag halv ni til to;)

jobba 20 år i resturant og reiselivsbransjen.
Har alltid jobbet annenhver helg? at svømminga tar de helgene som ikke er arbeidshelg.
Nå går jeg og venter på en leddprotese og har ikke vært i jobb på snart 3 år...utenom svømmebiten da(fortsatt hver 2 helg)..og har nettopp begynt som førstehjelps instruktør. Der blir det også en del helgejobb framover

Jobber 3 helger på 8 uker. En helg med nattevakter, en helg med fredag kveld, lørdag dag og søndag kveld, en helg med fredag kveld, lørdag kveld og søndag dag. Jeg jobber 100% turnus, så de ukene jeg jobber helg har jeg fri to av dagene i uken (mandag og tirsdag eller onsdag og torsdag). Det hender innimellom at jeg jobber ekstra på disse dagene.

Jeg jobber annenhver helg fre-lør-søn i et botiltak for psykisk utviklingshemmede. Tar også ekstravakter når jeg ikke er på jobb i den andre jobben min. Blir mye jobb, og kunne godt tenkt meg å bare jobbe hver 3. eller 4. helg..